Recenze (1 163)
Strašení (1963)
Dobrý horor, podle mě patří z té doby mezi nejlepší - nejen v tematice ,,dům hrůzy,, ale i všeobecně. Akorát mi vadilo že nemohli zavřít pusu. V jednom kuse mluvili a mluvili a kolikrát by se to dalo zkrátit. 3,5/5
Cvokové (1968)
Mini Tour de France, trasa Paris-San Remo. V hlavní roli Bourvil, v té době už sice ve stínu Funése, tady ale to rozbalil a myslím si že je to jeden z jeho absolutně nejlepších filmů. Plno správně využitých nápadů, jeho několikaminutový sjezd z kopce je pro mě nezapomenutelný. 4/5
Bojovník (1983)
Fajnově ne-jednoduchý příběh. 4/5
Lilo & Stitch (2002)
Super čertík Stitch. Měl jsem možnost vidět tento animovaný film znovu a snížení hodnocení nepřichází do úvahy. Myslím si že vytáhli z tohoto čertíka maximum. 5/5 (ale to neznamená že by se nedalo napsat podobně kvalitní pokračovaní, lepší než dosud)
Dobrodruh (1983)
Je to na silu, nezajímavě režírovaný a film bez nápadu. 2/5
Plivu na tvůj hrob (1978)
Velmi dobře natočený horor/thriller, hru, režii, si cením ještě víc od té doby kdy jsem viděl hodně slabý remake tohoto filmu. 3,5/5
Phar Lap: Národní hrdina (1983)
Filmy o koních mají většinou ten handicap, že pořád musí být o outsideru který pak všechny do jednoho překvapí a zapomínají na zbytek toho filmu. To ale nesedí na Phar Lap. Celý ten příběh, postavy, mají svou hloubku, málokdy vidět tak kvalitní film z tohoto prostředí. Proto těch 5 hvězdiček.
Dívka z údolí (1983)
Celkem normální film pro mladší generaci. Je tady víc toho rozumu než v podobných dnešních. 3/5
Dokonalá vražda (1998)
Parádní thriller, určitě jeden z nejlepších v žánru, minimálně v 90.letech, navíc M.Douglas je rozený na podobné role. Originál od Hitchcock se mi nelíbí. 4/5
Místa v srdci (1984)
Já jsem to viděl už několik let zpátky a tak moc dopodrobna si to nepamatuji, ale na Sally Field, na Malkovicha (další jeho zajímavá role), a na Danny Glovera ano. Je to dobrý film, doporučuji hlavně pro diváky kteří rádi příběhy odehrávající se sto i více let zpátky. 4/5