Recenze (1 163)
Playtime (1967)
Tati bez nápadu. Kulisy mě nezajímají, kulisu má všechno, dokonce i psí bouda. Ale Tatiho z let 40. a 50. vidím tady hrát asi tak na 20 %
Rodinný lékař (1978)
Pro mě jeden z nejlepších komedií ze 70.let, jak s Matthau anebo všeobecně. Kvalitně napsané dialogy, štiplavý humor, mezi herci to funguje jak má být. 4,5/5
Muž na kolenou (1979)
Drama. Jedna mrtvola za druhým ale pořád jen drama. Rád bych věděl podle čeho dávají filmům žánry. Losují? Neřekl bych že tento krimi-drama je nutný vyhledat, ale pokud náhodou člověk narazí (jako i já), tak dokáže zaujmout. Když divák rád Italské krimi a podobné, to je ještě lepší. Z herců zaujal hlavně Placido. 3/5
Hosté večeře Páně (1963)
Není to poprvé že Bergman má zajímavou myšlenku, ale nedokáže k tomu napsat víc než jen průměrný scénář. 2/5
Lesní jahody (1957)
Mám rád umělecké filmy, ale tento je pro mě jen průměrný, většinou s nudou. Myšlenka dobrá, Sjöström v hlavní roli taky, ale nic navíc. 2,5/5
Postel sourozenců 1782 (1966)
Já jsem to sice hodnotil jen jako průměr, ale není to úplně tak. Vadí mí hra toho Jacoba. Vysloveně mě iritoval, jako kdyby ani mu nešlo o film. Jinak příběh je zajímavý, navíc končí s obrázky, jaké by spousta režisérů nedovolil ani dnes. (by neměli kuráž). Ale Sjöman, ten Švédský Trier je jiný kafe. 3/5
Dotek (1971)
Ta jen zdánlivě harmonická rodina tady opravdu vypadá na harmonickou. Všude úsměv. Najednou ale drama. Ok. Ale mezitím dál na nás usmívají. 2/5
Básník a kočička (1970)
Scénárista sice dialogy napsal, ale na příběh už zapomněl. 1/5
Šokovaná (1986)
Může zaujmout diváka, protože je to silný příběh, ale to je asi tak všechno. Scénář je jak cedník a režie díra nebo ne, slepě za scénářem. Navíc Jodie Foster s herectvím taky nesetkala. K tomu byla i producentkou a léta každý s každým se hádal kdo vlastně mohl za ten neúspěch. 1/5
Docela obyčejný příběh (1978)
Nudný příběh, scénář i herecky zcela bez nápaditosti. Nebýt Romy a Cremer, kteří to tady drželi aspoň nad vodou, tak jdu s hodnocením níž. 2,5/5