Recenze (17)
Everest (2015)
Filmy podle skutečné události mají vždycky něco do sebe. Everest na tom není jinak. Co mě mrzí, jsou především ve druhé polovině, možná poslední čtvrtině ohrané, předvídatelné dialogy. 80%
Nic nás nerozdělí (2012)
Typická americká rodinka na dovolené snů, které se doslova během několika vteřin otočí svět úplně naruby. Srdcervoucí, neskutečně reálný snímek zachycující lidskou sílu, vzdor, ale taky bezmoc. O autenticitě záběrů nemůže být pochyb. Pro milovníky tohoto žánrů jedna z naprostých vrcholovek. Jo a nezapomeňte si k filmu sbalit pár papírových kapesníčků. ;)
Baby Máma (2008)
Film mě od začátku celkem chytnul. Sice to není žádná hitparáda, ale na oddech to není špatné.
Doktor od jezera hrochů (2010)
Jedním slovem hrůza! Trapnost celého filmu snad nezná hranic... Jednu hvězdičku dávám za Holubovou.
Madagaskar 3 (2012)
Podle mě nejlepší díl Madagaskaru. Vtipné, svižné. Za mě plný počet bodů.
Croodsovi (2013)
Croodsovi = zábavné, originální, svižné a vtipné. 90%
Auta 2 (2011)
Myslím si, že tenhle animák je pro děti méně stravitelný. Tohle je spíš animák pro dospělé - ať už jde o humor, akčnost atp.. Ale jinak dobrá podívaná. 50%
Stážisti (2013)
Bože, za co mě trestáš? ... Film Stážisti byl neskutečně nudná rádoby komedie. Takhle nějak to vypadá, když si chce nějaká velká společnost (Google) udělat reklamu. Naprosto předvídatelný děj, trapný humor, příšerná nuda. Podle mě, úplně zbytečně strávených 119 minut. Hvězdičku dávám za toho "týpka" se sluchátkama.
Podfukáři (2013)
Tak tenhle film se podle mého názoru skutečně povedl. Ani na chvilku jsem se nenudila a jako připínáček sledovala kam to všechno povede.... Myslím si, že film by měl umět diváka usadit a ohromit (což se tu povedlo na jedničku) a že by měl diváka přinutit podívat se na film znovu a znovu, aby si dal všechny souvislosti a maličkosti dohromady. 98%
Ranč U Zelené sedmy (1998) (seriál)
Seriál, který byl pro mě vždy příjemným odreagováním. Pohodová atmosféra a veselá rodina. 90%