Recenze (3 113)
Beethoven 2 (1993)
moje hodnocení = 0 z 10.
Maléry pana účetního (1980)
Stejně jako "superúčetní" film třeskutý a humorný - hlavně ale první poloviny, pak už se oběma filmům prostě nemůže podařit udržet nastavenou laťku tak vysoko...............moje hodnocení = 7,5 z 10.
Pan účetní jde do důchodu (1988)
Tohle už je jenom křečovité nastavování.......................... moje hodnocení = 3,5 z 10.
Místo činu (1970) (seriál)
moje hodnocení = 6 z 10.
500 dní se Summer (2009)
Joseph Gordon-Levitt !!.............moje hodnocení =7,5 z 10.
Kufr (1992) (pořad)
"Tento předmět nám poslal pan Bohdan z Vyškova a může to být za a část včelího úlu, za b historická zbraň husitů, nebo za c úplně něco jinýho...". Faktem je, že z odstupem času si člověk říká,co to bylo za kravinu, ale tenkrát v pravěku pořad poměrně originální.....................moje hodnocení = 6 z 10.
Banánové rybičky (1999) (pořad)
Občas měla tato talk-show úroveň jako Šípova Všechnopárty a mnohdy oplývala příjemným a neotřelým humorem - na rozdíl od všech těch Krausů apod., ve svém pubescentním období jsem vždy v úterý pravidelně sledoval na čt1 Banánové rybičky, následované Ally McBeal a bavilo mě to !................moje hodnocení = 6,5 z 10.
...a zase ta Lucie! (1983)
V průběhu let to člověka baví stále míň, ale pro mě pořád film znamená český evergreen - na tuto klasiku se rád podívám pokaždé, Žaneta Fuchsová měla herecký talent od pánaboha...............moje hodnocení = 6,5 z 10.
Šest medvědů s Cibulkou (1972)
moje hodnocení = 6 z 10.
Dva lidi v ZOO (1989)
Kromě gorily a demolice bytu v úvodu vůbec nic zajímavého a nového pod sluncem.................moje hodnocení = 3 z 10.