Recenze (1 052)
Byzantium (2012)
ocenujem slusny kompletny pribeh, fajn herecky, a vcelku zaujimave nove pojatie upirov. aj napriek dvom hodinam film bavil. 70%
The Horseman (2008)
drsny revenge movie, s paradnimi krvavymi scenami...
V zajetí démonů (2013)
Jamesovi asi dosli napady a tak vykradol, presnejsie: zremake-oval sam seba. bohuzial to, co na mna v insidious fungovalo, tu nefungovalo skoro vobec, a okrem fajn konca, to bola roztahana nuda.radim to medzi slabsie posledne horory (sinister,mama) a dufam, ze zmena zanru (FAF7) Wanovi pomoze sa zas rozbehnut...
Wolverine (2013)
takto spŕzniť wolverina........ach jaj... zacinalo to celkom zaujimavo, (scena s bombou (naj scena s filmu) ) no s naberajucou stopazou to zacala byt nuda bez napadu, s priemernymi akcnymi scenami a hlúpičkým pribehom.no a koniec? ten to zabil.smiešne. jedine plus je stale cool Jackman vo svojej najlepsej role, Logana. 40% P.S: tento mix wolverine feat. čajnís bičís mi jednoducho nesadol...
Pee Mak (2013)
oplati sa pozriet.zasmial som sa až až a je fakt obdivuhodne, ako vedia thajčania spojit komediu, dramu, horor, romantiku, a mystery tak, ze to funguje...80%
Babovřesky (2013)
dokazem dopozerat takmer kazdu magorinu, ale toto sa jednoducho nedalo....bez vtipu,deja, a s prenesmiernou stopazou... KVÍZ: kto nema ani troška režiserskeho ducha? = troška...
Stíny temnoty (2012)
nedopozeral som.nedalo sa.
Co všechno věděla Maisie (2012)
velmi pekny film, len skoda ze nedotiahnuty...
Claustrofobia (2011)
velmi slusne. jedine co tomu podraza nohy, je blbe konanie hlavnej postavy.ale tak to uz vo filmoch byva...
Krok za krokem (1991) (seriál)
dakedy som to zral, kd som mal 13 rokov, a dal by som 5*, ale ked tu traposinu vydim v telke teraz, musim to prepnut. takze davam tri z nostalgie...