Recenze (168)
Černý rytíř (2001)
Jak jsem zjistil, že ve filmu hraje afroameričan Martin Lawrence očekával jsem nějakou opravdovou zábavu, ale po pravdě jsem byl zklamán pár vtípkům se dalo zasmát, ale děj a nápad příběhu dával mnohem více možností pro mnohem lepší zábavu. 30%
Poltergeist (1982)
I když je to starší efekty nevypadají už nějak krásně, ale ta ATMOSFÉRA to je něco úžasného tímhle jsem byl opravdu ohromen.
Dům z písku a mlhy (2003)
Dobrý film, ale hrozně moc mě mrzí, že se k vyvrcholení dostáváme velmi velmi postupně a začíná vás mrzet, že jste si ho vůbec pustili, to je tak jediná chyba, ale pro mě hodně podstatná. Pak najednou bác rána z čistého nebe a vše se změní. A začíná neuvěřitelních 15minut plných citů,emocí a dojemných scén a vtom nevíte kdo je zlý a kdo ten dobrý. Je až neuvěřitelné co se může stát, když zapomenete zaplatit daně. 65%
Suprhrdina (2008)
Docela slušná parodie, některé scény byli hodně trapný, ale u některých jsem se zasmál opravdu kvalitně:) a byli to hlavně tyhle dvě: 00:52:54 kdy je vážka nalepená na strop a ukapává jí moč 00:56:50 kdy vážka vyznává lásku Jil Jonesové. Obě scény jsou nechutné ale výborné:). Takže film hodnotím: 50%
VALL-I (2008)
Vall-i je naprosto něco jiného tohle není zelená obluda nebo vařicí podkan (ne že bych něco proti těmhle zvířatkům měl jsou super:) ), ale Vall-i vás opravdu osloví, láska z něho doslova vyzařuje a opravdu tenhle film dojímá. 75%
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Výborné! Pokračovaní rudocha se moc povedlo. Skvělá akce bezva vtípky. Doufám, že se dočkáme i třetího pokračovaní, protože Hellboy jako otec to se zase nasměji:) 80%
Zahulíme, uvidíme 2 (2008)
Výborné pokračovaní. Vtípků je tam zase mnoho a mnoho, připouštím, že nějakým divákům kteří nemají příliš v lásce drsný někdy až fekalní humor to může připadat jako hrozná kravina u které se nedá zasmát. Ale já jsem se nasmál moc. A také se mě to moc líbilo ;) ****
Parfém: Příběh vraha (2006)
Moc zajímavý film, dobře se na něj koukalo bylo v něm něco tajemného co vás nutilo sledovat pozorně, aby jste náhodou o něco nepřišli. Pouze závěr mě trošku zklamal, zase tak dokonalý čich, aby čuchal ženskou na 10km to už bylo příliš a sexuaání orgie na náměstí mě tam taky příliš nenadchly, kdyby nebylo tohodle tak jasným 5* takhle pouze ****
Zamilovaný profesor 2: Klumpovi (2000)
Já Eddiho Murphyho mám rád takže jen tu jednu hvězdičku víc si ten film opravdu nezaslouží.
Jen počkej...! (1969) (seriál)
Výborný seriál, jeho velkou předností je jednoduchost, prostě jen sednete a v pohodě koukáte. A další velký plus je muzika. krasných 90%