Recenze (58)
Sprosťárny (2013)
Nic k popukání, ale celý film jsem měl koutky nahoru.
Vlhká místa (2013)
Je to celkem masakr. Proti tomuhle je Bruno romantická komedie. Chvílemi stranda, chvílemi na blití.
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Rána basebalkou zezadu do hlavy bez škrábnutí? Nejnapínavější na filmu je otázka co všechno blondýna ukáže (nic) a zda ji Chuck Cruise položí (ne). Bez Toma by to byla alespoň průměrná detektivka.
Largo Winch II: Spiknutí v Barmě (2011)
Zbytečný, nablblý film.
Pařmeni (2011)
Spíš úsměvné, jediná čuryna je svatební řeč svědka.
Zátah: Vykoupení (2011)
Nejlepší akčňák všech dob? ROZHODNĚ ANO!!!!
Kouzelná chůva a Velký třesk (2010)
Hezčí a vtipnější než první díl.
Nesvatý (2010)
Spíš pohádka pro dospělé než horor. Špatný český dabing.
Plivu na váš hrob (2010)
Teprve poslední čtvrtina udělá celý film.
Disaster Movie (2008)
Sem tam to byla řiť.