Recenze (264)
Tváří v tvář (1997)
Hodně netradiční a originální námět. Vyměnit si tváře ... to se jen tak nevidí. Akce plno, parádní jízda. Sice místy už se dalo ledacos vytušit, jak to dopadne, ale i tak 4*
Pátý element (1997)
Dnes už naprostá klasika. Parádní sci-fi.
Heavy Metal 2000 (2000)
O velký kus za původním Heavy Metalem. Ve všem to bylo horší a v ničem nevynikalo. Hudba docela průměrná. A hlavně to byla dobrou třetinu filmu nuda. Výsledkem je mé zklamání.
Dům za všechny peníze (1986)
Příjemná komedie, která mě nakonec mile překvapila. Možná to není až tak skvělý, ale prostě v ten daný moment byl tenhle film přesně to, co jsem potřeboval a parádně jsem se bavil. Hlavní duo Hanks a Shelley Long bylo senzační.
96 hodin: Odplata (2012)
Kvalit prvního dílu to nedosahuje, ale dívat se na to dalo. I když pár momentů bylo na přesdržku teda !
Vendeta (2011)
Nicolase Cage opravdu můžu a ani tento film nebyl výjimkou. Docela to odsejpalo, akce slušná, zápletka o něco horší, ale celkově to bylo fajn. Dávám slabší 4*
Muži v černém (1997)
Nejlepší díl z celé serie MiB .-) Dnes už klasika, která neomrzí a vždy potěší.
Resident Evil: Odveta (2012)
Když to začalo být zajímavý, tak se objevily závěrečné titulky... :( veliké zklamání.
Road Trip (2000)
Bláznivá jízda, jak ve filmu, tak i film sám o sobě a já se rád vždy podívám. Za mě parádní komedie 4*
Arsénova jedenáctka (2007)
Musel jsem zamáčknout i tu nostalgickou slzu, když jsem viděl hrát pár svých oblíbených hráčů.