Recenze (264)
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Čekal jsem víc :( Když už už to vypadalo, že se to pořádně rozjede, tak to zase tak nějak spadlo do nudy. Pár efektů a zbytek spíš nic než moc.
Dračí války (2007)
Co napsat ? hmmm... dlouho se mi nestalo, abych u filmu usnul - to bude asi stačit.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
3 věci, které mě zaujaly nejvíce:1) hudební doprovod, který byl parádní celý film (velice dlouhý film - viděna extended verze) 2) vtip, kterého tu bylo na western požehnaně 3) celková genialita snímku - gradace napětí je úžasná, některé scény jsou prostě jedinečné, kamera, režie .. Ale na plný počet to u mě v hodnocení stačit nebude a to jen díky tomu, že western mám raději na papíře - knížek o westernech jsem přečetl mnoho a jako žánr jej mám rád, ale filmy mě neberou tolik. Bohužel, ale je to fakt. I tak si myslím, že tento film se právem bude řadit k tomu nej, co daný žánr nabízí a to už déle než 45 let. 4*
Muži v černém 3 (2012)
Docela zklamání, alespoň pro mě. Očekával jsem hodně, všude se mluvilo o skvělém filmu a akčním nářezu a výsledek ? Celkem nic moc... obyčejné pokračování jedné slavné sci-fi série, na které se určitě dá vydělat ještě hodně $... Ale zpět k filmu: Josh Brolin celkem překvapil a celkově bych tento snímek nezatracoval. Celá série MiB jistě stojí za podívání, ale nejlepším zůstane první díl. Dvojka a trojka pro mě na stejné úrovni.
Dr. House (2004) (seriál)
Tak a je konec, možná, že ne definitivní, ale na nějaký delší čas určitě. Když se tak podívám zpětně, tak dr. House je seriál, se kterým jsem prožil opravdu těch 7-8 let ... jako jeden z mála seriálů (a hlavně byl mezi prvními a asi nejdelší zatím), na které jsem se díval prakticky od začátku až do dnešního konce. Každý týden čekal na nový díl, nadával na pauzy mezi jarem a podzimem, na pauzy mezi sériemi na scénáristickou stávku ... když matně zavzpomínám, tak jsem ani nečekal, že se ze svérázného doktora stane takový fenomén. i přes mé počáteční rozpaky mě ale seriál chytnul a už nepustil. Sice mu nedám plný počet * tady na čsfd, protože, já ani nevím proč, ale prostě nemůžu. Ale i tak to je jeden z nejlepších seriálů, neříkám v historii, ale v současnosti určitě. Momentálně nastává léto a to je vždy chudé na seriály, ale na podzim určitě pocítím tu díru, že mi každý týden něco chybí :( a nejhorší je, že nevím čím bych tu díru zaplnil :( Nezbývá než poděkovat té téměř 1000 lidí, kteří na seriálu spolupracovali a jít dál ... Díky.
Robin Hood (2010)
Kašlu na to, zda to má pravdivý historický základ nebo nemá. Název je pravda trošičku nešťastný, ale zase nabízí něco jiného, jiný pohled a to je jen dobře. Parádní historický film, který se mě líbil a mohu doporučit. P.S. dívejte se na to jako na film, který má pobavit -> mnohem víc si to užijete :) než se vrtat v historii
Kdo hulí, ten umí (2001)
Dřív mi to teda přišlo lepší ... Ale i tak je to stále dobrá komedie, kde se zasmějete častokrát.
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Stará parta, trocha nostalgických vzpomínek a já dám s klidným svědomím 4*.
Avengers (2012)
Jedním slovem: NÁŘEZ !!! Fakt parádní film - akce, plno vtipných hlášek, parádní kamera, efekty.. prostě všecko v ideálním poměru a celkově to je ještě mnohem lepší než jsem očekával. Bez debat za 5* a bavte se taky ;)
Barbar Conan (2011)
* za Rona Perlmana. Nic jiného mě ve filmu nezaujalo