Recenze (3 957)
Wolverine (2013)
Jednička byla sice tragická, ale aspoň nabídla zástup zábavných mutantů a sdostatek zapamatovatelné akce. Dvojka nemá ani to první, ani to druhé a co už vůbec nemá, je parádní řežba Wolverinea s armádou nindžů. WTF?!?
2 zbraně (2013)
Nakonec se to na ty tři vyškrábalo, ale první půlku jsem se těžce nudil. Na 60 milionový biják po akční stránce velmi dietní (hodně krátkých nezajímavých akcí) a s hláškama to taky netrhá pytel, Wahlberg se snaží ale v BENGÁCH V ZÁLOZE byl tisíckrát vtipnější. Ale postupně mě dostaly různé drobné nápady a taky záporáci Paxton a Olmos byli fajn.
Mistři hrůzy (2005) (seriál)
Viděl jsem jen několik dílů první série od mých nejoblíbenějších rejžů a mým jednoznačným favoritem je Carpenterův Cigarette Burns, u kterého si člověk vzpomene na jeho výborné VE SPÁRECH ŠÍLENSTVÍ. Argento ujde, Coscarelli mě nebavil vůbec.
V zajetí démonů (2013)
Řemeslně natočená přehlídka duchařských klišé.
Stará puška (1975)
Na působivé zmasakrování Noiretovy rodiny dojde poměrně pozdě - téměř v půlce filmu a následná pomsta byla sice slušně krvavá a napínavá, ale retardovaná otravnými flashbacky. Noiret výborný.
Red 2 (2013)
To samé, co jednička - luxusní obsazení, slušný spád, pár efektních nápadů, trapný humor a Helen Mirren jako nejvíc okouzlující zabijákyně všech dob.
Očista (2013)
STRAŠÁCI, PŘEPADENÍ 13. OKRSKU (k jehož remaku DeMonaco napsal scénář a Hawke si v něm zahrál)... tak po těchto klasikách tenhle podprůměrný thriller jen smutně z dálky pokukuje. Zajímavý je jen svým provokativním (a pohříchu nesmyslným) nápadem s očistnou nocí, který musel obzvlášť v amerických divácích silně zarezonovat. Kromě něj, záblesků atmosféry a dobře vybraného a zahraného uhlazeně mrazivého záporáka už nabízí jen ploché a idiotsky se chovající postavy a nepříliš záživný děj - rozhodně nečekejte nějakou rafinovanou hru kočky s myší, protože tady hraje prim chaotické pobíhání po zhasnutém baráku a ani závěrečné zúčtování nemá nijak pamětihodné parametry.
Plán útěku (2013)
Sly a Arnold na stará kolena tasili poslední kartu, co jim zbyla - společný buddy movie. Bohužel, výsledkem je jen ušmudlané vězeňské béčko, kde si oba pouze symbolicky jednu vrazí, sporadicky zahlásí a když na konci Arnie heroicky čapne kulomet a na chviličku přejde do Expendables módu, je už pozdě. Kde jsou ty časy, kdy Slye věznili nahého v kostce ledu a do mozku mu pumpovali, jak se plete svetr, a kdy Arnold odsprintoval z lochu s výbušným obojkem kolem krku rovnou do brutální reality show.
Drsňačky (2013)
"Kdo při sraní zavírá dveře od záchodu?" - "Civilizovaní lidé." Holčičí buddy, kde jsou za dvě rozdílné a nedoborovolně spolupracující/sblížující se parťačky šprtka Bullock a drsnohovadská McCarthy a je to celkem fajn dvojka. Ty si zřejmě rozebraly i většinu 43 milionového rozpočtu, protože akce je stopové množství a film vypadá dost levně. Ale na Sandru (byť klasicky nevtipně přehrávající) se dobře kouká a Melissa celkem hlásí, takže obhájí průměrnou známku.
Elysium (2013)
Všechno, co v DISTRICTU 9 fungovalo na jedničku, od hlavního hrdiny, emocí, poselství až po parádní akční finále, tady nefunguje. Prostoduché, polopatické, patetické, nenápadité, nezáživné a zbytečné. A snad největší zklamání byl Copleyho psycho-záporák. Dobrý design a efekty, víc ani ťuk.