Recenze (2 613)
Válka (2002)
Vynikajúce ale kvoli tomu že je to ruský film hviezdička dole.
Zlodějka knih (2013)
Vynikajúca vojnová dráma. Na konci som chcel plakať.
Sherlock Holmes: Záhada potopené lodi (2010)
Urobil som dve chyby. Za prvé som si myslel, že toto je pokračovanie Ritchieovho Sherlocka a za druhé Ritchieovho Sherlocka som pozrel predtým. V polovici tohto filmu ma napadlo sa opiť ibaže nepijem tak som to musel pretrpieť. Ale jednu hviezdu dám za snahu od asylumu skurviť další super film.
Sherlock Holmes (2009)
Dokonalý film. Downey jr ako Sherlock je skvelý a to jeho hovorenie si pred súbojom čo a ako wau. Law slušne sekunduje. Holmes: Tak čo Watson berieš si steak alebo chleba? Watson: Mojich 10 minút už prešlo.
Stmívání (2008)
Mna na to nahovorila splužiačka aby som to kukol. Nechcelo sa mi lebo kto to kedy vydel pojať upíra ako romantika ale bysťu páčilo sa mi to.
Monstrum (2008)
Čakal som viac ale dalo sa.
Iron Man 3 (2013)
Toto nebol film toto bolo majstrovské dielo. Skvelý Kingsley, armáda iron manov a kanonáda humoru. Spokojnosť
Iron Man 2 (2010)
Je to dosť naťahané, málo akčné ale Downey to opäť zachraňuje. Michael Rourke ušiel a Johanson no comment lebo by som musel hrešiť ako pohan. A čuranie do obleku bol výborný nápad
Iron Man (2008)
Robert Downey jr zahrá čokolvek geniálne a brilantne. Apropo v poslednom čase sa objavujú filmy z holohlavými záporákmi.
Amazing Spider-Man (2012)
Dlho som rozmýšlal či si to pozriem lebo kamaráti vraveli, že to je úplná pičovina ale nabral som odvahu a dobre som spravil. Omnoho lepšie než starý spider-man a navyše konečne to má i ten rodinný a milostný náboj ktorý cítiť.