Recenze (1 232)
Balón (2018)
Začátek nevypadá dobře, ale film se poměrně rychle rozjíždí a režiserovi se daří držet neustálé zvyšujícící se napětí (sic dost uměle a dozajista daleko reálné předlohy). Ale zrežírované je nadprůměrně... z ničeho se podařilo vymáčknout uměle slušný kousek.
Parazit (2019)
Originální, těžké, komediální, gradující, překvapivé, prostě korejské. Skvělý materiál.
Carlitova cesta (1993)
No, chvílemi slušné, ale žádný zázrak to nebyl, že. POměrně reálné. Na tu dobu asi odpovídající. Do dnešna jako legendární snímek nevstupuje. A ten Al PAcino? Ano, všede stejný a únoavný už.
Návštěvníci (2022)
To děvče má v hlavě vymeteno, jedna děsná pasáž za druhou. A ano? Proč? Proč si takto krademe čas těmito výtvory, které neměly vzniknout. Ouch, toto bolelo.
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Jako byl jsem skeptický a snímek má miliona jedna mouchy, ale vlastně..skvělé, čertsvé, živé a pro fanoušky tohto žánru toto přesně chybělo. pravé fantasy a navíc vtipné. Prostě ok, sic by nemuselo být tak nemonečné.
Nula nula nula (2020) (seriál)
Neokouzlilo, sic to do sebe něco má, ale říliš mnoho nelogičností a naivity na těch málo minut ve dvou dílech, co jsem viděl. Aj aj, pokud chcete mnoho věcí přehlížet se a unášet se, ok, pak to do sebe skvěle zapadá...příliš skvěle. Ale této temné pohádce chybí mnoho z těch nejlepších v tomto žánru..
Anatomie pádu (2023)
Tak reálné, tak silné a přitom stále artové. Prostě moderní vysoce nadstandardní snímek, který uteče jak nic a vy jste stále u vytržení. to vše doplněno skvylými hereckými výkony, no těžko mám co vytknoéut..
Mastičkář (2023)
Oj, jaký to silně dojemný příběh. A jak ty 2 hodiny rychle utečou. Vše jeta předvídatelné, prostě romantický dojemný příběh jako z Broadway nebo od V. Huga či nějakého spisovatele romantismu. Vše ve skvělé polské produkci a výpravě (oj, kam se CZ srovnání hrabe). Prostě. Pohádka hraná na city, ale ono to je dobře udělané a funguje. Milé překvapení.
Wonka (2023)
Krásnéě natočené i vtipné, vlastně moc není co vytknout.
Jak utopit Dr. Mráčka aneb Konec vodníků v Čechách (1974)
Ano, je to trhlé, originální a chvilkami i vtipné.