Recenze (2 438)
Legenda (1985)
Pol etech jsem si připomenul základní devadesátiminutovou kinoverzi a těším se až si dám za pár dní kompletní 114 minutovou na blu ray = tenhle film má skvělé nápady, úchvatnou výpravu, ale je na něm znát hodně stříhání …
Tiché místo (2018)
Nápad super, zpracování relativně zajímavé, ale podruhé bych to už fakt vidět nechtěl.
Rebel bez příčiny (1955)
Tohle se těžko hodnotí - kvalitní film, úplně jinak podané problémy mladých než v současných filmech. Zub času si ale hlodá, hlodá ...P.S. ten film je po šedesáti letech tak obroušený, že jsem si skoro vůbec nevšimnul dramatických situací, kdy umírají vedlejší postavy ... a nebo jsem tak zblblý současnou uřvaností?
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Napodruhé tři roky po kinopremiéře a bez toho adorování kritiků = no celkem prázdnej Iňárritu. Oscara měl dostat spíš medvěd.
Den nezávislosti (1996)
Jsou daleko lepší kousky z magického prostředku devadesátek.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Od Star Treku bych čekal něco jiného než "komorní" souboj 1701 s lepší 1701, ale budiž. Ovšem na opáčko to asi nebude.
Pacific Rim: Povstání (2018)
Nevěřte recenzentům.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
je to hračička, je to hračička. Nic neřeš a koukej jak robot vezme do ruky tanker jako bejzbolku a praští ho po kebuli.
Master & Commander: Odvrácená strana světa (2003)
Film jakoby ze sedmdesátých let - úžasná exkurze do světa námořníků dávných časů. naprosto bez hraní si na efekt.
Teror - Smilování (2018) (epizoda)
Karneval marnosti, či chcete li smrti trochu zase posunul Terror nahoru. Zbytek epizod definitivně ukáže, zda to byla či nebyla promarněná příležitost.