Recenze (2 438)
Od soumraku do úsvitu (1996)
Edit 2018: Ten film zestárl a Rodriguez nikdy nebyl tak dobrý filmař jako kamarád Tarantino, což se potvrdilo v dalších letech a projektech. Ale i přesto prostě Clooney, Tarantino, Savini a jeho masky, Salma, Danny Trejo, Cheeh Marin … i tak je toho až dost :-)
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Lepší než jsem čekal - pryč se vším starým!
JFK (1991)
No jde o úctihodné dílo a pracně zhotovenou mozaiku - koneckonců předlohou byl snad 20 000 stran soudních spisů … Ale, že by to byl film, s nimž chci trávit jakýkoliv večer? "Fanouškům" vraždy JFK spíše doporučuji nějaký nadupaný dokument. I když závěrečná dvacetiminutová Costnerova řeč má obrovskou sílu - Stone dovede být velmi přesvědčivý.
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Viděno po dlouhých 13 letech - ten film má stále koule, skvělá kamera, kostýmy, choreografie akčních scén a hlavně .. těm dvěma to sakra sekne.
Lovec: Zimní válka (2016)
Už jednička měla mraky hluchých míst. Tohle je ještě daleko slabší, nudnější a méně nápadité.
Nespoutaný Django (2012)
Upgrade: po Pěti letech ještě daleko zábavnější. Skvělá jízda, kterou si je potřeba vychutnat. Vedle Bastardů druhý nejzajímavější kecací Tarantíno. Džangooo.
Goldfinger (1964)
2018: 54 roků starý dobrodružný film? není to ukolébavka? Není … Ikoničnost na ikoničnost …
Lesní duch (2013)
Ale jo, ono to navážno píše!
Teror - Už nejsme (2018) (epizoda)
Celkem slušná humusárna .. Místy podobně depresívní psycho jako některé pasáže z Revenant. Knihu jsme nečetl, ale překvapil mě relativně pozitivní závěr … Každopádně podruhé už The Terror nechci nikdy vidět. Což je v tomto případě myšleno spíše jako pochvala.
Teror - Moře, moře, širé moře (2018) (epizoda)
Umřu, ale chci aspoň 40 vidliček a nožů, kterými se obalím a budu čekat až přijde . ou jeee . Jinak stále ta samá písnička, vyšší hodnocení jen díky postupujícímu rozkladu posádky - duševnímu i tělesnému.