Recenze (2 438)
Erik Viking (1989)
Pythoni bez humoru? Výpravná fantasy bez peněz? O.K.
Co je doma, to se počítá, pánové... (1980)
Bartáčkovi, Novákovi
Bláznivá střela 2 a 1/2: Vůně strachu (1991)
Stále výborná parodie. Trochu moc holých mužských zadků.
Dr. Jekyll a milá dáma (1979)
Jedna koza ukáže jednu kozu.
Teror - Potrestán, jako chlapec (2018) (epizoda)
Bylo tu několik krvavých úmrtí rozsápáním - no ale to je asi tak vše. Žádný posun kupředu, pomalu se z Terroru stává telenovela. Snad příště už rupne konečně aspoň jedna z lodí.
Sedm (1995)
Nejlepší Fincher a poprvé, kdy jsem vzal na milost herectví Brada Pitta.
Apokalypsa (1979)
Co dodat k jednomu z nejlepších válečných filmů všech dob? No co no ... :-)
Tomb Raider (2018)
Může bejt. Nenáročná jednohubka, u které je celkem jedno jestli bude mít pokračování nebo ne.
Prezident Blaník (2018)
Osmdesátiminutový celovečeák sluší Tondovi možná ještě víc než streamovské čtvrthodinky. Skvělý pirát Bartoš a zajímavé zapojení Topolánka, Drahoše a Horáčka.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
No obvyklý sladkobolný Spielberg. Ovšem skvěle zvládnutý a s výborným castingem. To jo ...