Poslední recenze (7)
Ještě rychlejší a zběsilejší (2015)
Upozornění: Text může obsahovat spoiler. Zprvu mě film docela zaujal. S přibývajícími minutami už vtipné scénky mi nepřišly vtipné a zamixování všech dílů F&F do jedné parodie mi přijde vcelku otřesné. Být pod vlivem alkoholu (nebo pro některé jedince vyznávající zelené veselí), je to ideální film obsahující vtipné scénky přímo pro takový stav - pod vlivem. Velmi ale chválím výběr herců, kteří se velmi vzhledově i charakterově podobají skutečným hercům z F&F. Obzvláště The Rock je sehrán výborně.
Tísňová linka (2013)
Parádní film s velmi napínavým a emotivním dějem. Člověk ani nevnímá okolí a jen se soustředí na film, protože se nedá předvídat, co bude dál. Spoiler alert! Jediné, co se mi na filmu nelíbilo, byl "výjezd" operátorky Jordan do terénu na konci filmu a začla případ řešit sama. Naopak rady operátorky pro Casey mi přišli velmi nápadité a skvělé. Celkově se mi film líbil a proto mu uděluji plný počet hvězdiček.
Karate Kid (2010)
Film je naprostou ukázkou toho, jak dokáže být člověk frustrovaný a bezmocný a přesto se několikrát dokáže zvednou a postavit se zpátky na nohy a ukázat všem, že na to má. Dále se mi na filmu líbilo, jak mistr Han (Jackie Chan) vyučuje Kung-fu pomocí triviálních pohybů, které doma děláme všichni. Myslím si, že pár scén navíc na konci filmu by ale neškodilo.