Recenze (314)
Princezna Mononoke (1997)
Asi nejlepší Miyazakiho film, který v mnohém připomíná o dvanáct let mladší Avatar:)
Nunui yeowang (2006) (seriál)
TeenageTelenovela po korejsku, ve které diváky čeká emoční průjem v každé vteřině. Přesto mě to chytlo:) Bo-ra je nádherná a Han Tae-woong velice sympatický flegmatik:)
Pan Nikdo (2009)
Kdyby se ten film tolik nevlekl... o hodinu kratší a je to za pět.
A-Team: Poslední mise (2010)
Strašná slátanina. Dvě hvězdičky za geniální hlášky Sharlta Copleye.
Škola ve mlejně (2007) (TV film)
Od K. Janáka jsem čekal teda mnohem víc. Odpadní hloupost
Valčík s Bašírem (2008)
Syrové, kruté, vynikající. Na konci filmu kino ztichlo, až do konce titulků nikdo nevstal, všichni jen koukali na plátno.
Twilight sága: Zatmění (2010)
Viděl jsem pět minut z prostředka, to stačí.
Stmívání (2008)
muck :-*
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
Nuda, nuda, nuda. Ale je to pro děti, tady naše hodnocení neobstojí.
Sbal holku a vypadni (2009)
Jestli on si to Dan s kámošema nenatočili jen jako reklamu na svoje umění, aby se dostali výš, až třeba k těm nejlepším. Každopádně úlet