Recenze (153)
Ajťáci (2006) (seriál)
Suchý anglický humor som nikdy nechápal. 50%
Vymítač (2017) (seriál)
Tak toto je poriadna poľská pecka! Nevyspytateľné dobrodružstvá Bogdana a pomocníka Marcinka podtrhnuté alkoholickými démonmi jednoducho chytia od prvého dielu a nepustia. To celé ešte umocnené perfektnými hláškami v poľskom dabingu (ktorý je podla mna lepší ako český) je skrátka perfektná kombinácia. Za jedno odpoludnie som pozrel všetky tri série a stálo to zato! 95%
Aladin (2019)
Nuda, nuda a zase nuda ešte ktomu so spievaním a tancovaním. 45%
Godzilla II Král monster (2019)
No konečne Godzilla ako sa patrí! Po suchej, nemastnej neslanej 1-tke odzačiatku akciou naplnený monster film. Žiadna zbytočná dráma, medzi ľudské aféry, skrátka takto si monster film predstavujem. Komu sa to nepáči nech ide s frajerkou na romantickú sračku. Dúfam že príde k pokračovaniu s King Kongom v rovnakom duchu. 80%
Castlevania (2017) (seriál)
Trvalo to niekoľko častí ale nakoniec som tomu prišiel na chuť. 80%
GO! (2018) (pořad)
Sorry, ale po pár minútach som to musel vypnúť. Hnusná nechutná napodobenina Top Gearu s odporným, hnusným Novotným, z ktorého mi je na vracanie už len keď ho vidím. 0%
Godzilla: Kessen kidó zóšoku toši (2018)
Animácia znov perfektná, príbeh rozvinutejší. Ono vlastne keby z tých dvoch častí spravili jeden film tak by to bola špica. 50%
Godzilla: Kaidžú wakusei (2017)
Prvá vec čo som videl na Netflixe a hneď také sklamanie! Animácia perfektná, príbeh slabý. Ešte aj to by som bol odpustil keby aspoň záverečná bitka za niečo stála. Snáď keby to bolo polovicu kratšie a vynechali by tie zbytočné moralizujúce monológy dalo by sa to ohodnotiť aj lepšie! 35%
Solo: Star Wars Story (2018)
Príjemné prekvapenie po poslednom Jedim 75%
Transformers: Poslední rytíř (2017)
Doslova to bolelo dopozerať do konca 10%