Recenze (153)
Disturbia (2007)
Slušne zvládnutý triler, ktorý sa zameráva hlavne na mladších divákov. Jediné čo mi vadilo bolo niekedy nedomyslené chovanie charakterov. Napr. prečo jeho frajerka nezavolala policajtov po tom čo skočili do bazéna atd...
Mlha (2007)
Úžasný snímok kde človek nevie čo sa môže každú chvíľu stať. Názorná ukážka ako rýchle sa tá naša "civilizovaná" spoločnosť rozpadne keď sa stane niečo nečakané. Len ten konec sa mi zdal trocha predvýdateľný. Ale určite stojí zato pozrieť si to
Vampire Hunter D (1985)
Kvalita animácie je menej ako priemerná, povedal by som dobrých 20 rokov pozadu od USA. Príbeh však dosť dobrý, len škoda že snímok preskakuje časovú a dejovú líniu úplne ľubovolne a vynecháva niektoré pasáže bez ktorých si človek musí domýšľať...
22 Jump Street (2014)
Keby tam bolo viacej akcie a menej buzeranských scén tak by to ušlo. Ani toho vtipu tam zas tak veľa nieje. Zasmial som sa len raz a to keď si Tatum robil srandu z Ice Cuba v jeho kancelárii. Najlepšie boli zaverečné titulky. Čistý priemer
Dokonalý Spiderman (2012) (seriál)
Toto nesahá Spidermanovy z 94-tého ani po päty. Toť krásna ukážka ako decká zblbli za posledných 20 rokov
Velký draft (2014)
Toto je čisto film len pre fanúšikov USA a Football-u. Jediné čo natom je že človeku, ktorý nikdy nevidel ani jeden zápas pomôže nahliadnúť do zákulisia tohto športu. Okrem toho 0 bodov
The Haunted World of El Superbeasto (2009)
Animovaná, akčná, hororová porno komédia. Má to všetko, čo sa natom nedá páčiť??? Veľmi dobre zvolený typ animácie, keby to spravili moderne alebo nedajbože japonsky nedalo by sa to pozerať. 95%
South Park: Peklo na Zemi (1999)
South Park je super seriál ale nie tak dobrý film. Plus neznášam muzikále. 50%
Spider-Man (2002)
Tobey Maguire jednoducho nieje Spider Man!!!!!! Kirsten Dunst skrátka nieje Marry Jane!!!! je to humus, odpad a jediný kto zahrál je Willem Dafoe
Spider-Man 3 (2007)
Tak toto je hamba spidermana