Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Drama
  • Akční
  • Krimi
  • Sci-Fi

Recenze (311)

plakát

Ženy v pokušení (2010) 

"Naučil jsem se jezdit na koni. Osvojil si základy maďarštiny. Hraju závodně domino. Ale chodil jsem i do kurzů pletení. Zkusil jsem judo. A hlavně. Každej víkend chytnu stopa a vyrazím na čerstvej vzduch."

plakát

Andělé a démoni (2009) 

"Víte, když si mě objednávají, bývá to pro ně tak důležité, že vím, že plním vůli Páně. Nebo Alláha. Nebo Jahveho."

plakát

Avatar (2009) 

"Když někdo sedí na hroudě, kterou chcete, udělejte z něj nepřítele. Pak už máte právo se ji zmocnit."

plakát

Barbar (2009) 

"He is driven by hate. It is how he survives. Why he never looses." Nádherná přírodní kulisa, charismatický Mads a režisér Refn jako Terence Mallick nové generace.

plakát

Bruno (2009) 

"Pufy Fátr? Rýs Vitršpryncln? Štývý Wundabár? Vilhelm Šmit? Bredhn Pytlr?"

plakát

Česko - Slovenská SuperStar (2009) (pořad) odpad!

Za pomocí bulvárních novin, mediálních agentur, PR brainwashingu, vulgarit a tlačení emocí za každou cenu vzniknul čirý vykalkulovaný produkt, opravuji na odpad, s tou nejprimitivnější dramaturgií. Tenhle kanál zcela zapadá do laciné koncepce a psychologie tvorby TV nova.

plakát

Český lev 2008 (2009) (pořad) 

Jestli někdo touhle parodií na vyhlašovaní "nejprestižnějších českých filmových cen" proplul s grácií, byl to Karel Roden a jeho příchod-odchod bez plácání aneb za každou cenu být vtipný nemusím. Stačilo pouhé skromné děkuji a ostatní si vyližte prdel. Už to tomu Vachlerovi vemte nebo mu pošlu něco ze zabíječky! Dramaturgie tohoto vyhlašovaní je čím dál více bez nápadů, nevyhýbá se trapnosti a chybí ji galance hodná velkého filmového nebe. Otázkou možná je zda vůbec nějaké ještě máme.

plakát

Číslo 9 (2009) 

"Nic nám tu nenechali, proč máme napravovat jejich chyby?"

plakát

Čtvrtý druh (2009) 

"Záleží pouze na vás, zda tomu uvěříte, nebo ne. Mějte prosím na pozoru, že některé skutečnosti, které uvidíte jsou extrémně znepokojivé."

plakát

District 9 (2009) 

"K všeobecnému překvapení loď nepřistála nad Manhattanem, Washingtonem nebo Chicagem, ale místo toho se zastavila přímo nad Johannesburgem." Jeden z těch fyzických zažítků kvůli kterým chodíte do kina.