Recenze (88)
Duna: Část druhá (2024)
Nestiham psat komentar, protoze shanim listek na dalsi promitani. Bezte na to sakra, aspon trikrat!
Úsvit (2023)
Za mě super. Vizuál top, příběh trochu generickej, ale tak vzhledem k myšlence (taky super), kterou se to snažilo předat, celkem fajn.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Trochu jsem se bál, že se série po tolika dílech začne vyčerpávat, ale vůbec! Je to aktuální, nabombený, plný zvratů a otoček. Byl jsem napjatej na židli celou dobu. Hlavně ten návrat ke "starý" technice oceňuju. Těšim se na pokračování!
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Je to asi lepší než 4, ale i tak nic moc. Oproti starejm. Hlavní protagonistka je strašně otravná. Ale čekačku na vlak mi to zkrátilo a docela jsem se bavil takže 3* zasloužený.
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Jako jo, já jsem spoko. Trochu jsem se bál, abych neměl přehnaná očekávání, ale dopadlo to dobře. Přehnaně nepochopitelnej děj to nemá (což vzhledem k synopsi je dost snadný), ani nudný to neni. Dostal jsem přesně co jsem chtěl. Popcornovka od Marvelu, která jde tentokrát (doslova) do krve. Lehké hinty na seroše z Disney plus tam jsou, ale neni to nijak přehnaný. Já jako těžkej fanda bych si asi přál aby některé věci byly udělány jinak/ víc do hloubky a tak, ale kdo jsem já abych poroučel. Co k tomu víc říct. Kdo si jde po práci odfrknout do kina na nenáročnej příjemnej film, co vypadá dost cool (stejně jako první díl), bude víc než uspokojen. Kdo čeká něco hlubokýho, ať nechodí na Marvelovky. Určitě rád uvidim znovu. 78%
Fantastická zvířata: Brumbálova tajemství (2022)
S filmama z týhle série to jde od desíti k pěti, jak byla jednička dobrá dvojka hrozná, tak trojka je zase děsně nudná. Když si vzpomenu kolik se toho za dvě hodiny stihlo v Harry Potterech, tak tady je akorát jedna večeře a výlet do hor. O výměně Deppa za Mikkelsena mluvit nebudu, dělá to každej a navíc je to podle mě to poslední na co jsem v tom filmu myslel (za to bravo...asi???). Dočkáme se dalších pár retconů, zvratů který "Nikdo nečekal", ale tak ok. To bych asi všechno vydržel (když jsem přežil dvojku). Ale fakt je to o ničem...
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Co s tim všichni maj??? Jako dobrý no, ale že bych se z toho měl posadit na p*del, to fakt ne....
Sebevražedný oddíl (2021)
Jo, tak to má vypadat. Né jak pět let zpátky. Parádní oddechovka na středeční večer. Všechno co to má mít to má. Člověk akorát nesmí čekat nějaký náročný umění, ale pokud s takovym očekáváním jde na podobnej film, asi mu neni pomoci.
Star Trek: Hluboký vesmír devět (1993) (seriál)
Ze všech ST seriálů, je DS9 asi nejvíce funkční pouze pro hardline fandy. Tuny loru a zbytečností a celková statičnost, plynoucí z toho, že se děj točí více méně okolo jednoho místa, dělají seriál pro běžného diváky trochu nudný, ale pokud se do toho člověk zažere, jako já, velice štředře se mu investovaný čas vyplatí.
Star Trek: Enterprise (2001) (seriál)
Trošičku jinej přístup k Star Treku, který si ale stále původní myšlenky. Je vidět že je seriál víc cílený na běžného kabelovkového diváka, ale pořád se snaží uchovat původní smysl Star Treku. Neurazí, nenadchne, ideální na líné nedělní odpoledne.