Recenze (149)
Přepadení ve vzduchu (1992)
50 %
Temný bojovník (2014)
50 %. Cage tu hraje vedlejší roli, skoro na place není. Střih a kamera občas na pěst, ale i tak mě to tak nějak neurazilo.
1917 (2019)
Začátek super, ale to je vše. Postupem času jsem jen dál čekal, kdy se to rozjede, ale marně. Čekal jsem asi víc, to byla chyba.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Celá tahle nová trilogie neměla nikdy vzniknout. Je to plivanec do obličeje. Odpad nedám, pořád je to slušně zpracovaná podívaná, když zapomenete na název. Nic nefunguje, postavy vàm jsou úplně ukradený. Ve druhé půlce filmu už je to strašně předvídatelný, dlouhý a na úplný konec jsem se už jen zasmál se slovy: "to je fakt sra*ka", málem si ublinkl a chtělo se mi brečet. Ne, prostě proč?! Tohle asi nikdy neodpustím tvůrcům. Pro mě to končí 6. dílem.
Lajna - Série 1 (2017) (série)
80 %
Lajna - Série 2 (2019) (série)
70 %
Lajna - Stanley cup (2019) (epizoda)
Zatím bohužel nejslabší.
Blesk v ráji (1994) (seriál)
Z nostalgie 40 %
Premiér (2019) (seriál)
Tohle se fakt nedá. Soukup dostával přes prsty, že mluvil o Čt ve svých pořadech. Vymyslel fake sitcom, kde to vesele může používat, rozebírat aktuální dění bez scénáře a prostě vše jako ve svých pořadech. Jenže už na něj nikdo nemůže. Je to přece recese a sitcom. Má to dobře vymyšlený, ale čistej odpad.
Policie v akci (2017) (pořad)
Nahrané, slabé herecké výkony. 2 hvězdy za to, že se na to vlastně z nudy dá dívat. Člověk se i pobaví, takže zase tolik mě to neirituje.