Recenze (8 375)
Čarodějnice (2015)
Na tu skvěle navozenou atmosféru to mohlo mít daleko lepší zakončení.!! Škoda, trochu promrhana látka..
Než jsem tě poznala (2016)
Je to pořád dokola kol.. nic nového! A ta ksichtící se hrdinka mi lezla na nervy... :-(
Kingsglaive: Final Fantasy XV (2016)
Dobrá animace, toť vše. Zase ty nesmysly japonské provenience.. Hlavně obrovské příšery bojující s prťavoučkým lidským faktorem, už toho je opravdu dost! Myslím si... Tohle nikomu nic nepřináší...
Návštěvníci 3: Revoluce (2016)
Přes blbý příběh se dostaneme ke skvělé herceké dvojici Clavier-Reno. Současně asi nejlepší herci Francie.. :-)
Teorie tygra (2016)
Slušný pokus vytvořit normální film o normálních lidech a jejich potřebách..
Hra peněz (2016)
Majitel velké akciové společnosti zpronevěří velkou sumu peněz a roztočí se kolečko dramatických chvilek několika stěžejním postavám tohoto příběhu...
Angry Birds ve filmu (2016)
Neříkám, že to je špatné.. dokonce se člověk i místy zasměje, ale nic nového.! Opět!!!
Mikuláš a Alexandra (1971)
Nevyrovnané..
Brickleberry (2012) (seriál)
Ad absurdum comedianum :-)))
Želvy Ninja 2 (2016)
Všechny klasické postavy se objevily.. Jinak nic.