nash.

nash.

P. Beneš

okres Praha
ronin z vlastní vůle

homepage

64 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 21 40 60 79
    • 28.4.2020  14:24
    Jason Bourne (2016)
    ****

    Stále to odsýpá, stále je to techniky vypiplané, ale občas už to trochu v tempu klopýtne a spíš než Damon jako Bourne na sebe strhává pozornost skvělý Cassel jako Asset. On vůbec tentokrát Bourne působí poněkud zmateně a jako vedlejší postava, která pokud něco hledá, tak nejspíš včely, které mu ulítly, zatímco ho v sérii zastoupil výborný Jeremy Renner. Zatímco dřív si všechny sebejistě povodil, tentokrát si všichni ostatní povodili jeho. Nemohl jsem se totiž zbavit pocitu, že sleduji šachy, kde se několik hráčů pokouší uhrát celou partii s jedním pěšcem, kterého šoupají po šachovnici bezcílně tam a zpátky. Je skoro zábavné sledovat jak všichni přehrávají nervozitu z toho, že je Bourne chce zlikvidovat a snaží se zjistit co má za lubem, zatímco jemu je to fuk a jen se hňípe ve své depresi. Ještě stále to není špatný film, ale už působí tak trochu samoúčelně, protože téma nijak nerozvíjí a nic nového mu nepřidává.

    • 25.4.2020  05:51

    Repríza po letech nečekaně pobavila. Skvělá a zábavná oddechovka. Holky to opravdu rozjely a tentokrát už bez zábran pokud jde o akci i humor. Drew Barrymore zábavná i kouzelná a Liu s Cameronkou s ní tentokrát držely krok, akce zběsilá i zábavná, správně ujetá a napěchovaná cool záběry, co chvíli fór, hláška nebo zábavný odkaz na filmovou klasiku. Občas to sice v tempu zaškobrtlo, ale vzápětí se to omluvilo nějakou vydařenou taškařicí nebo akční lahůdkou. Totéž platí o scénáři, který se tentokrát už vůbec nebral vážně. A i když to v něm občas to drhlo, mávl jsem nad tím rukou protože následovala omluvenka v podobě skvělého fórku nebo dialogu, jako ten kdy LeBlanc popisuje Cleesemu práci jeho dcery, což ještě dorazí Liu svým nadšeným vyprávěním s poslední „akce“. Takže nakonec to jediné, co zabolelo je výměna Billa Murraye za Bernieho Maca, včetně poněkud křečovitého zdůvodnění. A taky Hubeňoura mohlo být více.

    • 12.4.2020  14:58
    Klan upírů (2002)
    *

    Nejde mi do hlavy, jak se podařilo ze skutečného případu, který otřásl Amerikou a měl potenciál slušného filmového hitu, natočit tak nudný a nezajímavý film.

    • 29.3.2020  09:09

    Už si nechtěl vzpomenout. Chtěl zapomenout a začít znovu. Přesto mu nedali pokoj a znovu mu vzali to nejcennější. Je jasné, že za tohle někdo tvrdě zaplatí, a přestože klasických akčních sekvencí tu překvapivě není mnoho, je to neuvěřitelná jízda. Strhující tempo totiž nepolevuje, je jako lavina utržená tím jedním osudovým výstřelem. Bourne ani divák nemají čas vydechnout, kamera se chvěje vzrušením stejně jako divák. Damon jako Bourne roste a přestože se mění v bouráka, který si s přehledem povodí všechny od FBI přes CIA až po NSI, zůstává naprosto uvěřitelný. Pokračování, které rozhodně za prvním filmem nezaostává. A v některých aspektech dokonce překonává nejen svého předchůdce, ale vše co tou dobou v žánru vzniká.

    • 28.3.2020  18:24

    My jsme tomu říkali vadí nevadí, vyblbli jsme se u toho, ale nikdy přitom nešlo o život, jen o srandu. Doba se mění. Nerve je takové vadí nevadí současné generace, kde možná o život jde, ale žádná velká zábava to není. Zejména pro diváka, který marně pátrá kam se poděla logika, kde aktéři nechali mozek, a jestli to jako opravdu má být napínavé. Zejména v porovnání s filmy, které totéž téma zpracovaly dřív a lépe. Od Běžícího Arnolda, přes Finherovu Hru až po Sakveerakulovu Třináctku. Ale zase na druhou stranu je určitě zábavnější než výzva olízni záchodové prkýnko s koronavirem.

    • 27.3.2020  08:02

    Pragmatická zrzka, přivádějící představit palestinského snoubence své ujeté židovské rodině. Se slepým dědou odhodlaným střílet, sestrou nymfomankou a mladším bratrem fanaticky lpícím na dodržování všech příkazů ortodoxního judaismu. Klasické rodinné problémy, židovsko-palestinský konflikt, a do toho zmrzlá polévka a „mrtvola“ na chodníku. Tahle komedie má výborně rozestavené figury a skvělou rozehrávku. O tom žádná. První půlka odsýpá, je zábavná a daří se jí vytěžit z každé scény maximum. Bohužel se zdá, že polévková nehoda je jediným nápadem dvojice scénáristů a jaksi se jim ho nedaří vynalézavě rozvíjet. Od půlky začíná děj těžce drhnout a i humor se zcela vytratí. Naprostá bezradnost a infantilní trapnost poslední půlhodiny, zejména cela zbytečné linie Ernesta a prostitutky, je v porovnání se skvěle rozehranou první půlhodinou do očí bijící.

    • 25.3.2020  14:30

    Film na roztrhání. Zachraňování vztahu a malých fotbalistů totiž Butlerovi jde mnohem hůř než zachraňování prezidentů. Jedno klišé střídá druhé, příběh drhne a nedokáže vykřesat jedinou zajímavou scénu. Emoce jsou na nule a nikde na obzoru ani humor ani žádná sympatická postava. A ne George jsem nepřehlédl, ani on není sympatická postava. Navzdory tomu, že jsem romantickým komediím schopen mnohé odpustit, tentokrát palec dolů.

    • 24.3.2020  14:03

    Na blbou náladu lepší než horské sluníčko. Potomek klasické grotesky a romantické pohádky, který během 15 minut stihne pobavit, rozsvítí den, naladit do úsměvu a natankovat vám plnou nádrž pozitivní energie. Navíc tak kouzelný, že prostě nelze odolat.

    • 24.3.2020  12:20

    Vůbec ne tak špatné, jak jsem čekal. Dokonce velmi dobré, protože nemám u každé scény potřebu říkat si něco jako „tohle už tu bylo v roce 2001 a tohle v roce 1965“. Protože když se to tak vezme, všechno už tu někdy bylo. Pro mě je důležité, jestli tu bylo i něco nového a jestli jsem si to užil. Bylo a užil. Vymazlený a originální steampunkově laděný madmaxovský svět plný nápadů, sympaticky netuctová Hera Hilmar jako Hester, rozpolcený terminátor Shrike, který je ultimátním masakrátorem i dojemně tragickou obětí, odsýpající děj, který ani na okamžik nenudí a nechybí mu ani více či méně nečekané dějové a vztahové zvraty. Má to samozřejmě i své slabiny, například extrémně nesympatickou Jihae, nepříliš nápaditou zápletku a možná až moc velkou ignoranci přírodních zákonů, přetahující film z kategorie sci-fi do kategorie fantasy, ale když to podtrhnu a sečtu, klady převažují.

    • 24.3.2020  07:59

    Víceméně pohodové komediální drama, ve kterém se střídají úsměvné momenty s těmi vážnějšími, a není ani tak o sportu samotném, jako spíš o ženách a emancipaci v době, kdy měla smysl. Dokazuje to i fakt, že nejsilnějším momentem filmu není žádná ze situací na hřišti, ale scéna s pošťákem. Slabinou filmu je však poněkud nevýrazný dámský mančaft, který celý z přehledem přehrál Tom Hanks, jehož postava si film krade pro sebe a je jedinou, která se z paměti nevytratí současně se závěrečnými titulky. Možná s výjimkou Megan Cavanagh, Geeny Davis a Jona Lovitze, byť ten se jen objeví, zaperlí s několika hláškami a zase zmizí.

    • 15.3.2020  14:48
    Mumie (2017)
    ***

    Těšil jsem se, protože to vypadalo, a také slibovalo, slušnou hororově akční jízdu. A opravdu je tu všechno. Dobrodružství, exotika, zběsilá akce, charismatický Tom, echo starých hororových klasik, armáda útočících zombie nebo vlastně mumií, oživlá sexy mumie, odvážné kaskadérské kousky, které Tom provádí bez kaskadérů, písečná bouře i bouře CGI, Jekyll i Hyde, komická vedlejší figura, která jakoby vypadla z blahé paměti Amerického vlkodlaka v Londýně. Jenže, a to přesto, že to slušně odsýpá, to nějakým podivným způsobem vůbec nefunguje, jako nástupce hororové světa Universalu už vůbec ne, a postupně se to rozpadá stejně jako ty mumie. S každým odpadlým kouskem to navíc ztrácí sílu a schopnost udržet napětí a dokonce i zájem, takže se to stává stále více zbytečným filmem, který jako by říkal, ano, ale tudy ne.

    • 15.3.2020  12:43
    Hra peněz (2016)
    ****

    Jodie za kamerou má režijní ruku pevnou, Julia a George před kamerou jsou sehraná dvojka i když Geroge dostává mnohem víc prostoru a víc si to užívá, příběh má spád, nechybí mu lidský rozměr. V podstatě by se dalo říci, že všechno klape a funguje jak má, že tahle Hra peněz má samá pozitiva a jistoty. Přesto to, překvapivě, jako celek zdaleka není tak strhující a kulervoucí jak by mohlo a index filmu bude mít na burze mé paměti pravděpodobně sestupnou tendenci, bez naděje na obrat. Kdybych draze nakoupil, nejspíš bych litoval, takhle mě pokles akcií Hry peněz zase tolik netrápí. Druhou šanci už stejně nejspíš nedostanou.

    • 15.3.2020  11:37
    Tichá msta (2017)
    ****

    Rozhodně překvapení a skvělý kousek do mé sbírky „revenge story“. Kdo může říct co se stane s člověkem, který přijde o své nejdražší? Co se stane s člověkem, který o ně přijde částečně i proto, že nebyl tam, kde měl být, protože dal přednost práci? Přitom jsou jeho prací slova používaná jen kvůli zisku a to bez ohledu na morálku a spravedlnost. Co udělá člověk, který pochopí, že za jeho tragédií jsou i jeho slova, a že žádná slova mu jeho milované nevrátí? Zavrhne slova a vydá se na cestu pomsty. Netypický, přesto skvělý a pocitově hodně silný film o bolesti, zoufalství a odplatě (Bruce Willis se svým Přáním smrti může jen tiše závidět). S několika solidními akčními scénami a také nečekaným a nečekaně emotivním odhalením, které tomu všemu dá zcela nový rozměr. Za mě rozhodně palec nahoru a velká spokojenost.

    • 15.3.2020  10:35

    Nevím v jakém pořadí je správné vidět Eastwoodův dvojfilm, ale já začal Vlajkami. A dobře jsem udělal. Po více válečném, přesto méně zajímavém americkém pohledu, je tu pohled z druhé strany, který za těmi anonymními japonskými kulomety a děly z Vlajek našich otců odhaluje postavy s vlastním životem, s vlastními sny, touhami, smutkem, bolestí a strachem. Pekař, dobrák, který doplatil na svou lidskost, vzdělaný muž s přáteli mezi Američany. Válečné drama o nesmyslnosti války, o fanatismu a lidskosti, o tom, že i na druhé straně jsou stejní muži a vystrašení kluci toužící po klidu, štěstí a návratu ke svým rodinám. S řadou scén, při který se svírá žaludek i srdce. Ať už je to scéna s raněným americkým vojákem a jeho dopisem, scéna se psem, sebevražda vynucená příliš hluboko zažranými tradicemi, scéna se zajatci či vzpomínka na večeři s americkými přáteli a z pohledu následujících událostí mrazivým dialogem „co kdyby“. Pokud mě Eastwood Vlajkami poněkud zklamal, tady si vše vynahradil jedním z nejlepších válečných a protiválečných filmů, které jsem v posledních letech viděl. Filmem, který mě fakt sebral a vehnal mi slzy do očí.

    • 15.3.2020  08:53

    První část válečného dvojfilmu, který nabízí dva pohledy na jednu bitvu i když americký pohled se zabývá spíše jejími důsledky v obecné i osobní rovině než samotnou bitvou. A přestože dokáže fungovat jako inspirace pro další úvahy na předložená témata, není bohužel žádným výjimečně vydařeným dílem, Prožitek bitvy nedosahuje „ryanovské“ intenzity a opravdovosti, příběh samotný drhne a jednotlivé postavy jsou natolik nevýrazné, že jsem se v nich po celou dobu příliš neorientoval a nevytvořil si k nim žádný vztah. Zarámování současností, které celý film mění v retrospektivu, je zbytečné, poněkud chaotické a filmu ani příběhu nic nedávají. Na druhou stranu se mi líbilo důsledné oddělení obou stran, takže Japonce v podstatě neuvidíte. Jsou víceméně jen anonymními hlavněmi kulometů, děl a pušek chrlících smrt odněkud z krytů. Kladem je také kontrast válkou traumatizovaných pěšáků, zneužitých navíc propagandou k naplnění státní kasy, s Amerikou, která na jedné straně touží po senzacích a hrdinech, na druhou stranu odmítá přijmout navrátilce změněné prožitými hrůzami. Za pozornost stojí i mechanismus, který se z obyčejné fotky stává symbol.

    • 12.3.2020  08:44

    Málokdy se mi stane, aby se mi důležité postavy příběhu zdály tak nezajímavé a nesympatické, že je mi jejich osud ukradený. Tady se to stalo. Možná tomu napomohla i utahaná nuda, která z příběhu nedokázala vykřesat jediný opravdu záživný moment. A to přesto, že nechybí nápady, občas špetka humoru či vydařený dialog, a je vidět také snaha o promyšlenou práci s obrazem i téměř neustálý dialog příběhu a filmového vyprávění s literaturou, ať už konkrétními díly nebo románovými pravidly.

    • 9.3.2020  09:02

    Jak mě Springsteenova studiová alba nechávají poměrně chladným, tak jeho koncerty jsou neuvěřitelné zážitky a tento není výiimkou. Tříhodinová nálož čiré ničím neředěné energie, která by snad dokázala utáhnout i spotřebu středně velkého města. Ten chlap je prostě k neutahání, sype jednu pecku za druhou, běhá, hecuje kapelu i publikum, bez odpočinku, bez oddechu.Profík, přitom neskutečně lidský, a pak, asi ještě u žádné hvězdy jeho velikosti jsem nevidět tak těsný a srdečný kontakt s publikem. Úžasný zážitek.

    • 8.3.2020  08:03

    Solidní Eastwoodovka, nepostrádající pořádnou dávku napětí, gradující do poslední chvíle i přes časté osobní a profesní objížďky, odvádějící stárnoucí novinářské eso od jeho pátrání a snahy zachránit nevinně odsouzeného. Clintův Steve Everett rozhodne není kladný hrdina, přesto je sympatický svou urputnou snahou zvrátit případ, který všichni odepsali, svou povahou dinosaura vyznávajícího tradiční hodnoty, které už nový svět odhodil a nahradil novými. Kašle na autority i nová pravidla, a jde sám proti všem v zájmu pravdy a spravedlnosti. Rozhodně dobrý film, byť nesedne každému, protože Clint coby režisér i herec vyznává tradiční filmařinu a postupy, které už nový film odhodil a nahradil novými.

    • 8.3.2020  07:36

    Kung fu Verne? No, spíš kungu fu než Verne. Protože když pominu Foggovu sázku a pár jmen, tak tu z Verna není nic. Což by nevadilo, protože variace a originální pojetí mi nevadí, pokud dostanu odpovídající náhradu. Což jsem bohužel nedostal. Asi to měla být cestovatelská groteska, ale ač je to plné ztřeštěných situací, humoru, který by opravdu pobavil a rozesmál je pomálu. Cestou potěší camea slavných osobností od van Gogha, přes Toulouse-Lautreca až po bratry Wrightovy, pár vizuálních lahůdek a možná některé choreograficky zábavné souboje, ale nestačí to, abych dorazil do cíle cesty kolem tohoto filmu s pocitem spokojenosti. Spíše s pocitem, že bych udělal lépe, kdybych to místo těch 115 stihl za 80 minut.

    • 7.3.2020  12:49

    Lehce bláznivá komedie, ve které se sice tříští pozornost i humor mezi dvě víceméně rovnocenné zápletky, Rock Hudson je však zvládne ukočírovat obě a ještě přitom skvěle bavit. Třeba ve scéně, kde přepije partu sebevědomých študáků. Vkusný chytrý humor, odsýpající dialogy, kde to jiskří mezi muži a ženami i mezi generacemi, skvělé hlášky i situační gagy, nepolevující tempo a samozřejmě různými fórky odlehčená romantika. Vše funguje na jedničku, přestože jsem občas měl tak intenzivní pocit, že vidím Caryho Granta, až jsem ho tam opravdu viděl.

    • 7.3.2020  12:05

    Většinou je to tak, že když se dva potkají, zamilují se, poznávají se, vezmou se a mají děti. Tady je to naopak. Nejprve dítě, pak svatba, a až pak se poznávají a nakonec zamilují. Nečekaně příjemná pohodovka, které nechybí romantika ani humor, o který se stará nejen Matthew Perry a odlišnost kultur z níž Alex a Isabel pocházejí. Milé, pohodové, úsměvné se sympatickou dvojicí, které člověk prostě musí držet palce.

    • 7.3.2020  11:54

    Společně s 12 rozhněvanými muži zřejmě nejlepší soudní drama, navíc natočené, nejen podle divadelní předlohy, ale, ač se to dnes zdá k nevíře, i podle skutečných událostí. V podstatě jedna místnost a argumentační válka s bigotním katolíkem, ve které se vynikající Spencer Tracy jako obhájce rozumu a pokroku musí probít přes klacky pod nohama a ještě svého soka položit na lopatky jeho vlastními zbraněmi, přičemž stíhá žertovat na účet svůj i svého soka. Strhující, místy až dech beroucí herecký koncert s bravurními slovními přestřelkami, který je dnes řadou paralel i vyslovených argumentů stejně aktuální jako v roce 1925, kdy se tzv. Opičí proces odehrál i v roce 1960, kdy byl film natočen. Škoda, že žádnou z pěti nominací na Oscara neproměnil. Zasloužil by si to.

    • 7.3.2020  11:13

    Zřejmě nejhorší Stathamův film. Tohle není vzkříšení, to je čisté K.O. Bohužel tím, kdo jde k zemi je Statham i s celým filmem. S výjimkou bazénové akce, je to nuda k nepřežití, plná pitomostí, které neobstojí dokonce ani v ringu béčkových ptákovin. Jak někdo otevře pusu vypadne z ní pitomost, a totéž platí o motivacích a skutcích všech přítomných. Scénárista po lobotomii vrší jeden logický laps na druhý v takovém množství, že se v nich film utopí dřív než se stihne rozjet. „Musí to vypadat jako nehoda…“ no, s výjimkou bazénové akce, nevypadá. Stathamovy akce jsou nenápadné asi jako slon, který se prožene skladem porcelánu. Smysl té komplikované uberfinty s Tommy Lee Jonesem je tak sofistikovaný, že mi vůbec nedává smysl. Ale co, hlavně že to bouchlo a pyrotechnici si užili.

    • 7.3.2020  10:38

    Více lidí, méně zabavy. Po skvělém prvním filmu přichází zklamání. Pokračování postrádá vše co měl první film. Spád, nápad, humor, napětí i ty kouzelné mikrovtípky, které vyplňovaly každou skulinu prvního filmu. Tohle je zbytečně natahovaná nuda o ničem, která dokonce postrádá i to základní – příběh, který by dával smysl.

    • 7.3.2020  10:28

    Malé, milé, neuvěřitelně hravé, kouzelné, svižné, napínavé, přitom plné humoru, nápadů a odkazů na vše možné. Nechybí romantika, dobrodružství, epické bitevní scény a spousta narážek, od Pána prstenů po Psycho. Zkrátka superlativů plný les.

    • 7.3.2020  09:59

    Po Kurtu Russellovi, coby druhý nejlepší Santa, urval stříbro za nej vánoční film Alain Chabat s úkolem sehnat 92 000 balení vitamínu C a to hnedka teďka. Santa po francouzsku je pohodová, milá a nečekaně zábavná komedie, se svérázným hláškujícím Santou v zeleném, který o dětech nic neví, nádhernou paní Santovou v podání Audrey Tatou a výbornými nápady, které Chabat sype ze své bezedné kouzelné nůše takovým fofrem, že je nestačíte sbírat.

    • 7.3.2020  09:27

    Nečekaná vánoční pecka a nejspíš vítěz mého vánočního filmfestu. Téměř akční jízda, která má na vánoční film nečekaný drajv, přitom je nabitá humorem a zábavnými variacemi klasických vánočních motivů. Současně ovšem stále skvěle funguje i jako vánoční film. A Kurt Russell získává titul nejlepšího Santy v dějinách filmu. Jeho vězeňské blues, vlastně vězeňský rokenrol, prostě neměl chybu. Bez čeho bych se ovšem obešel je zbytečná garážová scéna, která filmu nic nedává, ani ho nikam neposouvá, a pak samozřejmě animovaní elfové, kteří vypadají spíš jako zahradní trpaslíci a jsou nejen trapní, ale působí jakoby sem spadli z jiného, ovšem značně nepodařeného, vánočního filmu. Kurt na hrad… vlastně na Severní pól!

    • 1.3.2020  15:03

    Když si chci pustit drásavé sociální drama, dám si Kena Loache. Když chci sladkou romantiku tak třeba Garryho Marshalla. A když chci pořádnou akci, které nechybí nadsázka, humor, technické vychytávky a hláškující agent, který zachraňuje svět stejně snadno jako balí ženské, dám si Bonda. Vlastně nedám, protože z Bonda se stala dobitá fňukna utápějící se v depresích. Naštěstí se vrátil Xander Cage a i když mu chybí Bondovo charisma i elegance (toho původního Bonda, který skončil Brosnanem), nabízí to, co Bond v posledních letech poztrácel. Navíc ve formě, kterou můj mozek po celodenní námaze potřebuje, aby mohl vypnout, vyplavit stres, a užít si dětinský humor, nadsázku a pořádný nášup bláznivé akce, která se absolutně nebere vážně a je natolik ujetá – ať už je to jízda džunglí na lyžích, po mořských vlnách na motorkách nebo házená s odjištěnými granáty – že jí odpustím nejen ignorování přírodních zákonů a logiky, ale taky ten prostinký scénář, který stejně slouží pouze coby odrazový můstek pro všechny ty akční atrakce.

    • 28.2.2020  06:54

    Film, který hodně sliboval, ale nakonec toho nabídl velmi málo. Když se nejsilnější scéna filmu odehraje v prvních pěti minutách, je něco špatně. Zejména když pak místo slibovaného silného tématu osobní msty přetavené do lovu na teroristy dostanete jen další zmatené a nelogické hledání ukradené atomovky, kde se navíc počet klišé blíží nadkritickému množství, a to včetně dětinské motivace hlavního padoucha. Kdyby to aspoň byla zábava. Jenže i přes všechnu akci je to nuda, u které jsem měl pocit, že mám prst na spoušti dálkového ovládání častěji než ten mladý bijec na spoušti svých zbraní. Sice jsem odolal a nezmáčkl to, ale na konci jsem z toho byl otrávenější, než kdybych si ustlal na tom ukradeném plutoniu. Nepřidal tomu nesympatický Dylan O'Brien s komicky zarputilým výrazem ve tváři ani skvadra dalších nezajímavých postav. Jediným kladem tak zůstal skvělý Michael Keaton. Tomu by někdo měl napsat pořádnou akční roli.

    • 14.2.2020  07:17

    I po letech stále skvěle fungující akční jízda, a tentokrát opravdu doslova a do písmene. De Bont v úvodu protůruje motor výtahovou scénou, pak sešlápne plynový pedál až k podlaze a už ji nesundá a nezvolní. Děj se řítí kupředu stejně zběsile jako autobus ulicemi Los Angeles. Rychlost i napětí nabírá na otáčkách stále novými komplikacemi takovým způsobem, že nedá publiku čas vydechnout. Keanu Reeves se Sandrou Bullockovou tvoří skvělou dvojku, které dokonalého protihráče vytváří Dennis Hopper v možná své vůbec nejlepší roli psychopatického pošuka (no možná společně s rolí Franka Bootha v Modrém sametu). Zkrátka dokonale vystavěná ukázka akčního žánru, která nemá žádný slabý článek a dokáže, aniž by jedinkrát zpomalila, stupňovat napětí od první do poslední minuty. Škoda, že de Bont tuhle zběsilou strhující jízdu dokázal zopakovat už jen jednou, v tornádovém Twisteru.

<< předchozí 1 2 3 4 21 40 60 79