Recenze (2 486)
#annaismissing (2023)
Starší dcera najde v mobilu otce fotku mladé holky pak přijde mladší dcera , že tu dívku sleduje na internetu kde má videa kde radí jak balit chlapy a ta dívka se už 2 měsíce pohřešuje. Tak se starší dcera dostane do jeho mobilu a zjistí, že tam má i jiné její pro změnu lechtivé fotky a zjišťuje jestli nemá s jejím zmizením nic společného. Zjistí, že dělala i videa kde lákala z zadaných chlapů fotky penisů a ty pak zveřejňovala na té stránce jako, že jsou to pedofilové (ačkoliv s ní nikdo nespal) a jeden ji zažaloval , že to nebyl on kdo si s ní psal, ale někdo kdo hacknul jeho profil pak někdo zveřejnil její hanbaté fotky a ona si u toho otce objednala ochranu identity kdy požádaly google , aby všechny její lechtivé fotky smazal a , aby se o tom nepsalo (podle mě to tak nefunguje, ale budiž). Tak, že ještě s jednou holkou co je nyní kluk pátrají kdo stojí za tím zmizením. Zbývá otázka kdo to udělal byl to ten otec co s ní měl i vztah (tohle není spoiler ví se to už od začátku) nebo její matka co s ní měla problémy a nevyhlásila pohřešování dcery (trochu divné) případně manželka toho otce nebo někdo jiný. To už prozrazovat nebudu to je velký spoiler, ale ta pointa kdo to byl a proč to udělal se mě strašně líbí. Jinak je zajímavé, že ženské pohlaví a ženskou jak si dělá dobře případně chlapa s rozmlácenou hubou nebo ženskou s rozmlácenou hubou tu ukážou , ale záběr na mrtvolu být nemůže jelikož je to asi moc nekorektní zvláštní doba. Jinak je smutné, že na kvalitní thriller z české produkce je v kině cca 6 lidí a na feministickou sračku Barbie je plno. 80 procent
Hlasiťákovi o Vánocích (2021) (TV film)
Jsou animované seriály, kterým filmová ani celovečerní verze nepasuje a tohle je další případ z nich. Nickelodeon to zkusil s kouzelnými kmotříčky (dokonce 2 filmy) a tady to zkusil i s hlasiťáky a dopadlo to obdobně (tady je výhoda v tom, že nemusely dávat tolik prachů do cgi) . Už celovečerní animák byl špatný a tohle je ještě horší ačkoliv to má něco přes hodinu tak je to nudné a musel jsem na to koukat po částech. I filmová verze je divná Lincoln vypadá jak kdyby si odskočil z tábora Hitlerjurgend a ostatní na tom nejsou o nic lépe Lucy je zde například úplně zbytečná má tam tak 4 věty. I seriál je blbý , ale tady je debilita na nejvyšší úrovni tak, že Lori ta nejstarší a nejchytřejší dcera si nedokáže zavolat záchranku a radši chce s Bobbym umrznout k smrti Bobby si nedokáže nikde natankovat benzín a celá vesnice věří tomu , že na plastovou pannu zaútočil žralok křížený s krokodýlem co vypadá hůře jak filmy z Asylumu. 40 procent a to jsem i hodný.
Nikdy neříkej nikdy (2023)
Na česko slovenské poměry nadprůměrná komedie co hodně vykrádá Střídavka (2022) tak, že to je v podstatě jediná výtka , ale zase na rozdíl od ní má lepší postavy a lepší chemii mezi nimi. Ženská se rozvádí s chlapem jelikož má x jiných ženských (ačkoliv tohle se řeší zhruba 5 minut) a chlap se rozvádí s ženskou jelikož upřednostňuje černoušky před ním a dětmi ti dva se potkají před soudem kde ona ho nabourá a dají se dohromady. On se líbí ji ona jemu a pak souhrou náhod na sebe pořád narážejí až jdou na chatu kde jdou na nějakou soutěž v manželských párech (to samé bylo ve Střídavce jen tam to byl běh a něco tady je to hledání zlatého vejce běh s jednou zavázanou nohou a volný styl). Má to výborné herce Kostková a ten Slovák i ty děcka jsou sympatické na filmové poměry navíc to působí přirozeně a nikdo nepřehrává a na konci to nahodí i vážnou notu. P.s. Chtěl bych žít ve světě kde , když Vám někdo nedojde na rande v restauraci dojde k Vám barman a řekne Vám nemusíte platit je to na účet podniku nebo kde ,když někoho nabouráte a řeknete mu, že máte finanční problémy tak on po Vás nic nebude chtít a vezme nehodu na sebe. 80 procent
Insidious: Červené dveře (2023)
Tahle série se vyčerpala už druhým dílem tam to taky pokud se nepletu zapíchla i nejlepší postava série Lin Shaye (zde má tak 2 minuty) a pak už dostávala jen mini role. Z třetího dílu si nepamatuji nic a z čtvrtého jen záblesky a i na tohle brzo zapomenu. Dalton z jedničky a dvojky (byl to ten co byl v kómatu pro ty co to neviděly) nastupuje na výšku rodiče se mu rozvádějí a jeho babička zemřela do toho má problémy s otcem jelikož si nerozumí a jak on tak otec něco vidí a nemůžou si vzpomenout na co. Lekačky jsou nudné a nemají čím zaujmout navíc Daltonův otec je idiot jelikož nemá hned dvakrát žádné prostorové vidění je zde i jedna zvracející scéna co zde nedává ani smysl a je spíše k smíchu. Daltonova linka je zajímavá jeho otce je naopak nudná chtěl jsem vidět horor ne starosti otce s synem. Konec to opět zachraňuje , ale tu nudu nevyváží a potitulkovka vyloženě nasere. 40 procent
Justice League: Warworld (2023)
Asi nejslabší Dc animák co kdy vyšel . Ve zkratce je to rozdělené na 3 příběhy v prvním je Wonder Woman v nějakém westernovém městečku a tam Jonah Hex bojuje s nějakými chlápky co údajně vykradly banku pak vidí jak jeho kovbojové zastřelí dva civily a pomůže té druhé skupině zmlátí Jonaha Hexe a odejde pryč. V druhém je Batman žoldák co se nechá najmout nějakým čarodějem , aby zabil nějakého chlápka ten chlápek ho zatkne tak mu Batman slíbí , že mu nakreslí mapu kde je ten čaroděj ten chlápek ho vezme sebou a pak zjistíme, že to byl plán toho čaroděje pak si to Batman rozmyslí a zraní ho a odejde ještě s nějakou ženskou nějakým portálem. A ve třetím je Superman v nějakém černobílém světě na benzínce kde vyšetřuje mimozemskou aktivitu začnou se tam objevovat mimozemšťané tak uteče z tama s Wonder Woman v civilu a Batmanem v civilu objeví mimozemskou loď kde je mučený Martian Manhuter a ten jim řekne, že jsou na nějakém Warworldu. Přijede tam Lobo omráčí je a nechá je kdesi a Martiana Manhuntera dá svému šéfovi co je Mongul (ten jim dával nějaké vize, že jsou v jiných světec proč nevíme nevysvětlí to nikdo) oni mezitím zjistí kdo jsou nasadí si kostýmy a jdou proti němu bojovat. Pak zjistíme, že Lobo je hodný pak, že není a hodného z něho udělal Martian Manhunter a ten to celé zničí přiletí tam nějaká vesmírná ženská a jich 3 zachrání a máme konec. 40 procent konec to hodně zachraňuje.
Pohřešovaná: Případ Lucie Blackman (2023)
Ženská dělala hostesku v hotelu v Tokiu v Japonsku některé hostesky jely i za klienty domů a jí se to stalo osudné jelikož narazila na chlápka co ženské uspal a zneužíval u ní a ještě jedné to přehnal a zabil je zatímco u jedné to ukecal na otravu jídlem u této se mu to nepodařilo tak její tělo rozřezal a hodil kdesi do vany. Bohužel dokument je nudný takřka hodinu to stojí na místě a sledujeme jen jak ji hledají a tomu soudu se to věnuje zhruba 20 minut konec není ani přeložený tak, že pokud neumíte anglicky zjistíte hovno. První ho zprostí viny z nedostatku důkazů a pak se rodina odvolá a on dostane doživotí (proč nedostal trest smrti nevím a bohužel na to nikdo neodpoví) . P.s. žádné blicí pytlíky nepotřebujete Dahmer dělal daleko větší hnusárny než tenhle. 40 procent téma dobré zpracování špatné.
The Blackening (2022)
Tim Story je zvláštní režisér má za sebou obě fantastické čtyřky, ale i třeba sračku Tom a Jerry a příští rok chystá film o monopolech. 7 černochů a černošek jde na nějaký školní sraz na nějakou chatu tam , ale najdou nějakou hru pro černé (něco na styl člověče nezlob se a dostihů a sázek) a zahrají si ji. Pak jich to přestane bavit tak to přeruší a nahání jich několik chlápků v masce. Bohužel až na narážku na Trumpa to není vtipné a postavy jsou banda debilů a kravek i jejich chování nedává smysl. Jedna se zdroguje a při nahánění vrahem se rozhodne si sednout a dáchnout si (přesto ji nedokáže zabít) druhá skočí do vody a začne tam plavat ačkoliv už to má skoro přeplavané tak poté co vidí , že její kamarád bojuje z vrahem tak se vrací nazpátek, jedna tam pořád mluví o tom, že je poloviční černoška , další o tom, že je na muže a jeden z nich, když mají možnost se ozbrojit si vezme podělanou vidličku (jako vážně i noha od židle by byla lepší) . Vraždy nezaujmou a film kromě tématu vraždění černochů ničím nezaujme gore vyloženě chybí . Pointa je taky blbá jelikož to dělá chlápek kvůli tomu, že prohrál v kartách oni mu řekli, že není dostatečný černoch jelikož to neumí hrát tak ho na další sraz nepozvali což oni asi ví a přesto, když tam dojde tak ho tam nechají. Na konci mají přesilu 4 ku 1 a nedokážou to využít proti podělanému samostřílu co se musí navíc nabíjet. Těch 40 procent je jen kvůli tématu.
Štěstí pro začátečníky (2023)
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale tohle , že má aktuálně 64 procent? Za co však průměrnější film v distribuci aktuálně nenajdete to neřeším to, že je to vykradený český film Buď Chlap (je mě jedno , že tohle spisovatelka napsala asi dříve). Tak, že ženská se rozejde s chlapem a vydá se zažít novou etapu života někde do lesa na túru tam je s ní cca 6 dalších lidí a průvodce (jeden chlápek co je zkušený tak jich pořád předbíhá, ženská co drží bobříka mlčení, nějaká černoška, nějaká kurzová odbornice, přiteplený chlap a nakonec nejlepší kamarád jejího bratra) a to je zhruba celý film. Ona je neschopná tak to pořád zdržuje (neúmyslně) a ten nejlepší kamarád po ní jede a ona neví jestli se jí líbí nebo ne mezitím po něm jede další ženská. Pak mají túru kdy se rozdělí na skupiny rychlá a pomalá a v té pomalé ten přiteplený se zraní tak mu ta ženská jde pro pomoc pak je hlasování o nejlepšího trampa ona čeká, že to vyhraje, ale vyhraje to ten přiteplený (nevím za co, když si pořád jen stěžoval) ona si pak přečte dopis od toho kamaráda co jí dříve dál a zamiluje se do něho on si ji najde na nějaké oslavě a máme konec. Optimálně je to na 60 procent, ale humor zde není žádný a je to spíše průměrný film co nemá čím zaujmout (za přírodu extra body nedávám)
Tajná invaze - Domov (2023) (epizoda)
Spoilery Od 3 dílu je to úplný průměr a ani tohle není výjimka. Talosova dcera jde za Gravikem dá mu tu dna on zmutuje dají boj jelikož ona má předtím to dna v sobě má taky a ona ho zabije tady je to hodně zjednodušené jelikož on měl dna Mantis tak by se vyléčil to nebudu řešit to, že všichni skrullové kromě Gravika zmizeli kamsi do prdele (někteří jsou tam mrtví uznávám zbytek je bůhví kde) . Prezidenta zachrání skrull Rhodeyho zabijou ostatní zachrání. Pak prezident vydá příkaz zabíjet všechny skrully zjistíme, že je to skrull proč dal ten příkaz nevíme Furyho skrull žena odletí jednat s kree co chtějí mír (narážka na Marvels) a jeho dceru najme ta Angličanka s tím, že je bude chránit. No nic snad ten Loki 2 bude lepší tohle je na stejné kvalitě jak Ms Marvel P.s. bylo slíbeno, že se zde objeví 4 Avengers nestalo se to Marvel opět mlžil a lákal na něco co nebude. 60 procent
The Flood (2023)
Asi první film od Slagleho co by se dal doporučit (viděl jsem s tímto 4 všechny předchozí dostaly odpad). Samozřejmě nic moc nečekejte není to kvalitní, ale pokud to porovnám třeba s Black Demonem co jsem viděl včera a dal mu 1 hvězdu tak tohle je lepší. V Louisianě je hurikán tak se tam vše zatopuje do toho tam přijíždí vězeňský autobus co veze vězně a zastaví tam na místní šerifské stanici , aby si tam odpočinuly. Do toho tam na ně točí aligátoři a nějací ozbrojenci co chtějí vysvobodit jednoho vězně. Aligátoři vypadají příšerně jako já vím, že pan Slagle ty filmy má levné (tohle prý stálo 2 miliony) , ale to bylo tak těžké si pustit nějaký zvířecí dokument a okopírovat je z něho? Zase plusem je to, že se objeví hned na začátku je zde slušný bodycount přes 5 , ale špatné gore (gumová ukousnutá hlava) i zabití je na jedno brdo kdy ten aligátor je ve vodě a kousne si třeba do nohy pak s tím člověkem točí jak na kolotoči a pak je záběr jak okusuje třeba ruku. P.s. to prostěradlo by neudrželo toho svalovce ani omylem 40 procent