Recenze (39)
Bohové Egypta (2016)
Nic od toho nečekejte a nic vás nezklame. Příběh o cestě Hora za znovuobnovením své vlády společně s jedním zlodějíčkem. Příjemný oddech na jeden večer.
Kimssi pyoryugi (2009)
Hrozná nuda na kterou nejsem u JK filmů zvyklý.
Prorok (2009)
Proč je to tak dlouhé, to opravdu nechápu.
Ip Man 3 (2015)
Ip Man opět jako největší bitkař, který musí počkat až na zprávu od manželky, aby se mohl konečně ukázat.
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
Strašně dlouhé a nastavované. Celkově je děj předvídatelný a hodně mdlý. Série by si zasloužila lepší poslední díl, ale co čekat když už začala upadat s druhým dílem.
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Taková škoda. Proč to musel být film o Emily místo Benicia, který by si zaslouží film, kde by hrál hlavní roli tohoto konzultanta.
Legendy zločinu (2015)
Hrozná nuda. Myslel jsem si že Londýn v 60.letech byl daleko horší.
Špatný krok (2015)
Člověk nezapomíná, zvlášť když mu uděláte něco, s čím se do smrti nesmíří. Travolta to zahrál hodně dobře.
Hitman: Agent 47 (2015)
Jedna hvězda za herní sérii. Film absolutně nedává smysl, chtělo by to uvěřitelnější příběh.
Labyrint: Zkoušky ohněm (2015)
Série začíná upadat.