Recenze (379)
Mlčení jehňátek (1991)
Néní to určitě náhodou , že tento horor patří mezi nejlepší filmy ! Výtečná práce a skvělý Hopkins .
Taxi (2004)
Největší vykrádačka všech vykrádaček ...
Temný rytíř povstal (2012)
EPICKÉ ZAKONČENÍ ! Výborná práce !
Saw 4 (2007)
Docela průměrný výkon herců a občas celkem nespravedlivé hry. Naopak vyšetřování agentů Strahma a Perezove bylo velice dobré a bavilo mě asi nejvíc z tohoto snímku. A také je svým způsobem obdivuhodné, že Saw nikdy neměl vyloženě špatný a podprůměrný pokračování, protože ani toto pokračování vyloženě naztratilo cíl a směr kam se tato série vydává. A je třeba uznat, že režie je pořad docela kvalitní.
Sígři ve výslužbě (2013) (pořad)
Docela se u toho dá slušně zabavit , ale víc od toho čekat nelze.
Kill Bean (2009)
Pohádka,která rozhodně néní pro děti. Tady totiž zabijí fazole na všechny způsoby !
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Zábavná akční komedie a dobré obsazení jsou hlavním tahákem tohoto filmu.
Wolf Creek 2 (2013)
Wolf Creek 2 - Případ , kdy druhý díl překoná první.
Nikdy neříkej nikdy (1983)
Ještě stěstí,že to je neoficialní Bond ...
Televizní noviny (1994) (pořad)
Vážne ??? To jsem nečekal ...