Recenze (105)
Divočina (2014)
Za mě moc ne. A to miluju filmy o přírodě a do přírody. Útěk do divočiny podle je podle mě lepší, chytřejší, uvěřitelnější. Ale věřím, že některé dámy se v tom poznají. Nebo aspoň v ději než Reese vyrazila na cestu.
Útěk do divočiny (2007)
Nádherný fllm.
Imaginaerum (2012)
Nightwish miluju. Ale tohle byla pitomost.
Zátah: Vykoupení (2011)
Takhle vypadá dokonalý akční film. Díky!
Třetí princ (1982)
Nádherná pohádka s tajuplnou atmosférou se skvělými výkony Munzara, Hlaváčové, Trávníčka a Šafránkové. Marně se neustále ptám, proč dnešní pohádky už nejsou takové a za rok po nich neštěkne pes. Má to dva důvody - atmosféra a herci. Abyste ocenili tuto pohádku, musíte mít v sobě aspoň kapku melancholie nebo temného, smutného...
Taxidermia (2006)
Za mě - Ne. Ale věřím, že spoustě lidí to přijde originální a zajímavé. A někdo se i najde.
Fighter (2010)
Tuhý Mark Wahlberg a skvělý Christian Bale!
Svět nic neví (1987)
Skvělý nedoceněný film. Vynikající výkony Horvátha, Vančíkové, Kňažka, Brzobohatého, Vašáryové. Další výborný film Jiřího Svobody. Ta atmosféra...
Shortbus (2006)
Tak to byl hodně zvláštní film o hledání orgazmu. Mám pocit, že v New Yorku už není nikdo monogamní hetero.
Jen o rodinných záležitostech (1990)
Skvělý film, ze kterého čiší syrovost, chlad a beznaděj. Vynikající a naprosto věrohodné výkony herců. Film, který u nás nemá srovnání. A přesto je skoro neznámý.