Recenze (91)
Pan Nikdo (2009)
Druhou polovinu filmu jsem musel sjet rychlostí 1,6x. Škoda, že jsem tím tempem nekoukal i na tu první.
Pečovatel (2014)
"Srovnání s 8mm nebo Se7en u mě neobstojí, neboť zde chybí temno i tajemno, zůstává jenom hnus." - NinonL. Nelze než souhlasit a není to zdaleka vše, co chybí. Z původně zamýšlených 3* musím ještě snížit na 2*, protože mě nenapadá, za co by si by si Pečovatel zasloužil něco lepšího.
Odstřelovač (2007)
Zde jsem si opět potvrdil, že se zdejší TOP uživatelé s nejvíce fanoušky, kteří tomu zde dávají dvě hvězdy, se musí brát s rezervou, jsou to zkrátka Boomři nebo Generace X, teď nastupují Mileniálové. Neříkám, že je to ťip ťop film s excelentním scénářem a adept na Oskara, ale hodnotím film, podle toho, jak mě bavil a pokud to byl shit, ačkoliv měl krásné prostředí, dobrou kameru nebo hudbu, tak mu to shit hodnocení prostě dám, viz. Ztraceno v překladu, které je vyzdvihováno pomalu do nebes, přitom je to jedna velká nuda. I don't give a fuck about kamera a prostředí. Film mě musí bavit, mít zajímavý příběh a tohle jsem celkem žral, proto za 4. Můžu doporučit.
Sedm statečných (1960)
Tohle bylo čiré utrpení. Skoro jsem nedokoukal, a to jsem se na tento film i těšil. Jiným westernům jsem dal celkem nedávno za 5 (Hodný, zlý a ošklivý), Leone je prostě jiný level. Zde to není možné ani když přimhouřím obě oči, což jsem málem při sledování filmu udělal, nudou.
Dark Waters (2019)
Pryč s TEFLONEM! Neskuteční zm*di ten DuPont.
The Interview (1998)
Zajímavý úvod, po první hodině jsem byl ale spíš naštvaný (z chování hlavní postavy), konečná půlhodinka ale byla opět vcelku napínavá. SPOILER: Film ukazuje, jak může být nevinný člověk snadno obviněn, zároveň já může někdo vinný stejně lehce odejít beztrestně na svobodu, a to je co dělá tento film zajímavý. Pane Fleming, asi jste je přechcal, vy lišáku.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Zvláštní, nemám zde takový wow efekt, který mívám a většinou musím mít, abych dal nějakému filmu za 5, ale nenudil jsem se ani chvilku a nemám co bych vytknul, tudíž tam ta pětka hádám musí přiletět.
Chlast (2020)
Asi jsem byl málo nachcanej.
Miluj bližního svého (1999)
Devadesátkový thrillery, joo ty já do sebe můžu cpát ve velkým a tenhle se pěkně poved, doporučuji.
Brimstone (2016)
Trošku delší minutáž a ojedinělé nadpřirozené věci se dají vytknout. Film u mě balancuje na hranici 4 až 5 hvězd, nakonec se mu díky příběhu, který ve mě něco zanechal a nestandartnímu zpracování, podařilo přeskočit na lávku s 5*, a to už něco znamená, protože pětky nerozdávám jen tak!