Recenze (2 273)
Bullet Train (2022)
Tohle byla dobrá jízda. Začátek takový vlažnější. Timing vtipů fungoval jen napůl, ale ve výsledku hodně zábavné, trhlé a docela i nápadité. Celá zápletka je hodně přepálená, ale vlastně se díky tomu divák nikdy nenudí. Pitt super, zbytek osazenstva velice dobře zvolený a Shannon v záporné roli výborný. Tohle se povedlo.
Případy 1. oddělení - Veteráni (2022) (epizoda)
A takhle už zase jo, tohle byl plnokrevný díl se vším všudy. Jen si začínám ověřovat, že obsazení Loje bylo šlápnutím vedle. Ta postava je extrémně nezajímavá a herecky to fakt není úplně ono.
Zprávař: Příběh Rona Burgundyho (2004)
Já nevím. Za mě ne. Nebavilo a užil jsem si asi jenom bizarní bitku zprávařských redakcí.
Sámská krev (2016)
Tématem jedinečný pohled do světa Sámů, který mnoho pozornosti ve filmovém světě zatím nevyvolal. Sámská krev k nim sice jen nakukuje, ale určitý pohled na jejich postavení zejména v minulých letech tu odhaluje.
Ruiny (2008)
Čekal jsem to lepší. Ruiny jsou fádní hlavně kvůli hercům a předvídatelnému vývoji. Potěšilo mě pár gore scén a docela fajn začátek.
Případy 1. oddělení - Flaška (2022) (epizoda)
Bohužel asi nejslabší díl celého seriálu. Hodně to kazí hodně fádní herecký výkon Juraje Loje a Bočková sice hraje dobře, ale pořád mi tam úplně nezapadla. Celkově mi chybí chemie původních dvou sérií a tomuto dílu zcela chybělo napětí.
Pán prstenů: Prsteny moci - Stín minulosti (2022) (epizoda)
Zatím zklamání. Je to takové umělohmotné, bez duše, bez emocí a kromě Galadriel jsou tu jen silně nesympatické postavy. No uvidíme, kam se to posune...
Pozvánka do pekla (2022)
Paradoxně mě zaujal téměř nehororový začátek, řekněme první polovina. Pak to začalo být takové divně umělé. Hororová stránka nefungovala až na jeden - dva momenty vůbec a příběhová byla nedotažená. Konec vyloženě prasácky céčkový a poslední scéna úplně mimo.
Případy 1. oddělení - Podnájemníci (2022) (epizoda)
Juraje Loje rád moc nemám, ale snad si zvyknu. Jinak první díl ve srovnatelné kvalitě s předchozími sériemi.
Vládce prokletých přání (1997)
Těžce béčková záležitost ve stylu Hellraisera říznutá Noční můrou v Elm Street. Škoda, že se tahle série lépe nerozvinula, protože potenciál by měla. Džin uměl plnit přání vážně skvěle a gore triků je tu celá plejáda. Super devadesátkový kus, ještě čerpající poslední záchvěvy klasických nepočítačových triků.