Recenze (2 273)
Nový svět (2005)
Typický Malick s jeho obvyklými lyrickými obrazy, doteky, božským promlouváním a detaily lidství a přírody. Film má mnoho rovin, podtónů a barev a ukazuje to děsivé i hezké z nás. Využil k tomu kulisy Nového světa a staré Anglie, které příběhu Pocahontas velmi sluší.
Deník princezny (2001)
Přeafektovaná pitomost.
Zločiny Velké Prahy - Dáma v studni (2021) (epizoda)
Hrozná nuda. Táhlý a zoufale neatraktivní děj. Dobří herci trestuhodně nevyužiti a Šafaříkovo amatérství je otravné od první minuty. Zatím velké zklamání.
Pozdravy od vraha (2020)
Zajímavé téma zoufale nevyužité mdlým zpracováním. Přitom vraždy jsou nápadité, originální, celoevropské pátrání atraktivní, ale výsledek je takový unylý. Karty se odkryjí až příliš brzy a finále je vyloženě nuda.
Dokonalost (2018)
Skvělá práce s divákem, kterého tvůrci tahají kam se jim zlíbí a na jak dlouho se jim zlíbí. Poctivě vypracované a scénáristicky vymazlený revenge psycho horor, který je vždy něčím jiným než myslíte. Snad jen ten morální vzkaz je dost mimo, ale to se filmu jako takového až tak moc netýká.
Prvotní strach (1996)
Hodně slušná právničina s gradujícím soudním procesem o zprvu nejasném případu vraždy církevního hodnostáře. Gere skvělý, dokonce bych řekl, že se jedná o jeden z jeho nejsilnějších výkonů.
Vlk ze Snow Hollow (2020)
Vlastně docela dost povedený film, který je technicky zručný, překvapivý i napínavý. Cummings ale neměl do hlavní role obsazovat sebe. Role mu nesedla. Je prostě jen nesympatická až karikaturní. Potěší poslední filmová role Forstera, kterého už i dějově přidržují na nohách. Měl jsem ho rád. Nevybral si špatný film na závěr.
Návštěvníci (1993)
Zběsilá komedie, kterou lehce ohlodal zub času. Vtipy už moc nefungují a té ztřeštěnosti je příliš.
Slečna bestie (2020)
Landonův rukopis tu vidím, vlastně mě úplně neštve, naopak mu fandím, ale Slečna bestie byla taková mdlá, bez nápadu (vyjma toho ústředního). Potěšili oba ústřední herci Vaughn a Newton, kteří odvedli dobrý výkon a táhli jinak průměrný film.
Zamilovaný Shakespeare (1998)
Zvláštní zpracování, které mě zaujalo příběhem. Jako komedie to ale příliš nefunguje, jako historické drama docela i jo.