Recenze (2 275)
Slečna bestie (2020)
Landonův rukopis tu vidím, vlastně mě úplně neštve, naopak mu fandím, ale Slečna bestie byla taková mdlá, bez nápadu (vyjma toho ústředního). Potěšili oba ústřední herci Vaughn a Newton, kteří odvedli dobrý výkon a táhli jinak průměrný film.
Zamilovaný Shakespeare (1998)
Zvláštní zpracování, které mě zaujalo příběhem. Jako komedie to ale příliš nefunguje, jako historické drama docela i jo.
My (2019)
Zajímavý příběh zabitý hrozným zpracováním. Herecky hodně slabé a režie hrozně nezáživná. Atmosféra nulová a kromě pár napínavých scén hodně rozvleklé. Škoda.
Alenka v říši divů (2010)
Mno, bylo to barevné a zběsilé, ale poetiku původního díla to zachytává jen letmo. Depp fajn, Mia a Carter také, ale zbytek mě moc neoslovil. Spíš zklamání.
Divoká řeka (1994)
Viděno po mnoha letech. Ani ty roky filmu neubraly nic ze své napínavosti a dramatu. Skvělá Meryl a skvělá režie Curtise Hansona.
Portrét dívky v plamenech (2019)
Na jednu stranu zajímavě pojaté s několika silnými momenty, na straně druhé vlekle nezáživné, bez hudebního podkladu, a s minimem jakýchkoliv vzruchů.
Vlkochodci (2020)
Neuvěřitelně krásné a poetické. Oproti Kellsu mi tolik nesedla postava hlavní hrdinky a mladé vlčice. Obě jsou dost uječené a trochu protivné. Ale duch příběhu a perfektní animace je tím zásadním. Moore je génius.
Lesapán (2015) (studentský film)
Dobrá práce. Ale pravdou je, že krátká stopáž tomu sluší, na delší prostor to ještě není.
Osudový dotek (2004)
Skvělý film. Takový ten, na který myslíte ještě dlouho poté. Skvělá režie i scénář.
Staříci (2019)
Dobře natočený, překvapivě syrový snímek o dvou stařících, kteří se vydali na cestu pomsty. Ale žádný americký revange thriller nečekejte. Jde spíš o hořké drama s drobnými prvky komedie.