Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Akční
  • Horor
  • Krátkometrážní

Recenze (1 880)

plakát

Asterix a tajemství kouzelného lektvaru (2018) 

Definice pojmu "neurazí/nenadchne". Je to hezká, důstojná a zábavná taškařice, která se víceméně ani jednou neztrapní, nicméně do týdne na ni zapomenete. Sídliště bohů bylo o stupínek výš.

plakát

Thor: Ragnarok (2017) 

Párty marvelovka. Megaporce srandózní pitomosti, která je vtipná i epická přesně tak, aby vám rozryla první signální na padrť a omluvila se slovy "dyť já to neberu vážně". Může to bejt přes čáru, může to bejt nevyžádanej nášup v momentě, kdy už jste přežraní - prostě typickej úlet. Pár outlocitnějších diváků možná utrpí nějaký ty rozpaky a pohoršení, nicméně spousta jiných se nezapomenutelně pobaví. No a ta herecká skvadra, ta je na medaili - boží jsou bez výjimky všichni, včetně věčně nalitý Valkýry. Všechno je o to lepší, když si člověk vzpomene, jak leklý ryby byly první dva díly...

plakát

Backstage (2018) 

Nechtěná karikatura mediální manipulace a prohnilýho zákulisí talentových show, jejíž neplánovanou vtipnost povyšuje místy dost křečovitý předabování. A taky taneční film, nebo tak něco. Rozpačitýho napětí jsem si v průběhu filmu užil dost, díky čemuž jsem dvakrát vyprskl smíchy v místech, kdy se paradoxně nic nedělo. Takže ano, zábava se koná vlastně obrovská a abych někomu nekřivdil, nasnímaný je všechno povětšinou moc hezky. Pozitivem je určitě taky Mária Havranová, na kterou se přinejmenším dobře kouká a Judit Bárdos, jejíš rostoucí údiv nad tím, v čem se to sakra pohybuje, by se dal ironicky vztáhnout na celej film. Cílovka (věk kolem 15 let) si klidně může přihodit pár hvězd.

plakát

Bumblebee (2018) 

Transformers, dětská verze. Ne že by předchozí filmy byly výkvětem kultury pro dospělé - spíš by se dalo říct, že Bumblebee hezky připomíná osmdesátkové rodinné klasiky typu Číslo pět žije (počítaje i jejich negativa). Steinfeld a Cena jsou boží (jen škoda, že je Ceny tak málo). Chce se mi říct, že je to milej film - a ostatně proč ne. Občas je fajn si připomenout, jak jsme se u těch osmdesátkových blbin dokázali sžívat s hrdinama a upřímně jim fandit. A je fajn zjistit, že to ještě někdo dokáže natočit stejně bezelstným způsobem. Největší zásluhu na tom má fakt, že je hlavní (lidská) role dobře napsaná, obsazená i zahraná - kdo by čekal, že tohle jednou řeknu o transformeřím filmu. (: 7/10

plakát

Predátor: Evoluce (2018) 

Nechybělo moc, aby z toho byla nadupaná predátoří komedie, stejně jako nechybělo moc, aby vznikl cool a nadupanej predátoří akčňák. Výslednej produkt nakonec kráčí tak nějak oběma směry a jelikož nenašel zdravej kompromis, zákonitě se mu rozjížděj nožičky. Strašná spousta věcí je tu absolutně WTF a není to zábavný WTF - je to prostě divný WTF, u kterýho se budete drbat na palici. U některých z nich je bohužel vidět, že doplatily na zjevný prokrácení materiálu ("ochočenej" predátoropes je krom dvou bezvýznamných akčních vložek ve filmu úplně zbytečně; poskládání ústřední party hrdinů vypadalo na papíru super, ale ve filmu je ztvárněný snad tou nejhorší možnou a dost zkratkovitou cestou; kluk s aspergerem se na plátně objeví vždy jen proto, aby bleskurychle rozlouskl mimozemskou technologii). Scénář byl zjevně našlapanej šílenou hromadou nápadů (dobrých i méně dobrých), z nichž lecos muselo z kola ven. Pozitivem budiž aspoň fakt, že film nenudí. Největším kladem je jinak asi milá nekompromisnost (film se drží v duchu série a je hodně brutální) a ne úplně špatný rozvinutí predátoří mytologie.

plakát

Osamělý jezdec (2013) 

Už si nepamatuju o čem to bylo, ale ta závěrečná vlaková zběsilost je minimálně na nobelovku. (:

plakát

Kazma v práci (2018) (pořad) odpad!

Bez ohledu na předchozí kazmoviny, z nichž mi některý přišly super a jiný naprosto debilní, působí tahle fraška jako typickej příklad produktu "točím to, protože můžu". Cílovka nalákána profláklostí jména, pozornost udržována lacinýma berličkama. Vlastně je to dost nedůstojný. Mám pocit, že Kazmův mediální dosah a schopnost deformovat náhled na vlastní produkt dosáhly takový úrovně, že je úplně jedno, jakou pověst aktuální čin získá.

plakát

Sedm (1995) 

Ultratemná kriminálka, u níž je už dávno jistá jedna věc - že se stala kanonickým vzorem, jemuž není souzeno být překonán, nýbrž pouze následován. Herecké výkony, scénář, režie, všechno absolutně precizní - a aby se nám z toho nestala až moc učebnicová záležitost, máme tu (na svou dobu) neotřelé ztvárnění a poněkud nekorektní... no, však víte.

plakát

Ripple (2014) 

Předvídatelnej dojáček, ale občas by si ho v palici potřeboval promítnout každej.

plakát

Ano, šéfová! (2018) (pořad) 

Osobnost vyměněna za dvě NUDY. Smrt pořadu. Unylost a otravný povídáníčko náramně završí hned druhá epizoda, kde restaurace na konci radši dobrovolně zdechne.