Recenze (444)
Hard Boiled (1992)
Překrásná two-man army vyvražďovačka. Škoda, že takových filmů není víc.
Interview (2014)
Hodně vydařená píčovinka... :D
Příchozí (2016)
Na mimozemský píčoviny nevěřím, takže mi film nejspíš neměl co říct a měl jsem radši snímek nechat v seznamu neviděných. Kdyby to nenatočil Denis Villenueve nejspíš bych dal odpad jako nikdy. Jediná snaha od rejži, která tomu dodala trochu propracované atmosféry a příjemné hudby v pozadí. Po nádherným snímku Nepřítel a mysteriozním thrilleru Sicario je tohle výplach retardace.
Taboo - Episode 4 (2017) (epizoda)
Zatím nejlepší díl, ale k dokonalosti se zatím nevytáhl.
Jack Reacher: Nevracej se (2016)
Kdyby z toho byla R-ková akce asi bych zvýšil hodnocení. Bohužel tomu tak není + námět je ohraná pohádka.
Triple 9 (2016)
Bohužel mě navnadil popisek k filmu a film sám o sobě neměl moc osobitou pointu. Ze začátku to vypadalo na fakt perfektní lupičovku ve stylu výborného Heatu nebo průměrnému The Town. Bohužel pokračování už tak významnou atmosféru nezachovalo.
Drive Angry (2011)
Jedna věc je, že to nudí od začátku do konce na plný čáře a ta druhá, že to zachraňuje max prdelka Amber Heard.
Taboo - Episode 1 (2017) (epizoda)
První díl je slušný rozjezd a konec navnadil ještě víc než původní trailer.
Gamer (2009)
Bavilo mě to víc než dost. Asi je to protože jsem hráč PC her, ale takovej vliv to na mě opravdu nemá.. :D
Pod rouškou noci (2016)
Revoluce starých gangsterek. Kouletrhající revoluční zápletka a příběh. Čekal jsem od toho až neskutečně moc a dostal jsem víc než je potřeba... Jedinou maličkost bych přidal a to je délka filmu. Chtělo by to minimálně 160 minut prostoru pro více informací. Ale i tak je to až neuvěřitelně dobově povedenej film.