Recenze (1 868)
Kanibalské ženy - Avokádová džungle plná smrti (1989)
dneska by to asi už neprošlo zkrz nekorektní humory utahující si z feministek a metrosexuálů. Víc než dvě hvězdy nedám, budu lakomej jak Shannon Tweedová, která neukázala ani kozy, natožpak hlodavce vodního ( čili želvu)
Závan smrti (2007)
hovadina na entou
Fabelmanovi (2022)
o čem ten film vlastně byl? Já Vám povím o čem. Byl o dvě a půl hodiny delší než měl být....
Vlhká místa (2013)
typický německý soft fekal porno
Co se vlastně stalo s Baby Jane? (1962)
bejt to o hodinu kratší, dal bych i víc. Bo se to sršně vleklo
Domácí vězení (2014)
docela fajne. Hodně specifický humory, který mě baví :)
M3GAN (2022)
po dlouhé době film ve kterým nebyli žádní teplí uchyláci. Takový film je v dnešní době poklad a proto solím 5. hvězd.
Šílená Heidi (2022)
škoda mnoooo. Kdyby se to šikovně prostříhalo na 20. minutovej kraťas bylo by to fajne.
Svatyně zla (2013)
extrémní nuda o hovně
Pinocchio Guillerma del Tora (2022)
asi 1057x lepčejší než ta opičí verze od myšáka