Recenze (1 862)
Dívka v pavoučí síti (2018)
sice tam bylo dost zbytečných nelogických scén. Kdy mohla klidně ty záporáky v bezvědomí utratit už v půlce filmu, nicméně to rychle ubíhá a nenudil jsem se u toho. 70%
Dokonalost (2018)
Za mě hodně povedené, mám rád klasickou hudbu a mladý šťavnatý vazbičky. Horor to určit není ale je to svižné drama s hodně zvráceným humorem. 87%
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
původně jsem tohle sračkou vůbec nechtěl ztrácet čas. Ale měl jsem na hlídání fakany ti to chtěli vidět. Zvládnul jsem u toho uspoň ušít pouzdro na kudlu a vyleštot čepel. Je to nudná digisplácanina, se slizkou bukvicou v hl. roli. Odpad!!!!
Future World (2018)
Tak tohle byl velkej průser, zase si nějakej feťák léčil mindrák a musel tam narvat citečky, rodinný hovnoty a diskuze o bohu. Lucka Lojová, tam byla naprosto zbytečná a ten slizkej cigoš co hrál jejího synka, byl tak na facku lopatou na sníh. Nebejt naspídované Milušky Jogurtové a extra odpornýho padoucha Frantíkovic Jeníka, pár koziček a trochu digitální krve, tak dám odpad. 9%
Game Over, Man! (2018)
chjooo samý buzeranti....
Ghostland (2018)
docela príma pošušňáníčko
Greta - osamělá žena (2018)
njn já to říkám furt, že s poctivostí nedřív pojdeš a každý poctivý nálezce bude po zásluze potrestán. Tenhle typ filmů "ala Mysery nesmí chcípnót", mám fuckt rád. 63%
Halloween (2018)
Sama doma v domově důchodců. Co bude příště, Michal bude jezdit na elektrickým vozíku? Jamie rovnou upoutaná na lůžko a místo jekotu bude jen pípat ekágé. Nicméně podívat se na to dalo, neurazilo mě to ale ani nijak neohromilo. 57%
Heavy Trip (2018)
Po dlouhé době výborná hudební komedie. kulervoucí jízda 100%
Hell Fest: Park hrůzy (2018)
žádná sláva, prakticky žádný gore, kozy, prostě nuda...