Recenze (2 031)
Devátá brána (1999)
Hromady knih, sem tam satanská prcačka, pár vtípků a napětí, že by se dalo krájet.
Smrt na Nilu (2022)
Ukecaná vokecávačka alá Ercul Pojrot? No tak přesně s tím ste snad na ten parník lezli !
Zkažená úča (2011)
Klasika, na tomto tematu nelze zkazit asi fak nic.
Boj o budoucnost (2022)
Roboti versus nafoukaná emzácká kopretina ? No potěš prdel. To by nezachránil ani nahatej Arnold. Od začátku je to těžká píčovina, gradující někde kolem akce při hledání pestíku, kterýmžto se dá kopretina patrně navždy vodjebat doprdele. Jenže pestík je hluboko v noře, a hlavní hrdina nemá zas takový koule, aby pestík dojebal. Tak se to jebalo bezcílně semtam, až mě to ujebalo k bezduchý smrti.
S*át na lásku (2022)
Někoho napadlo umístit bezduchou píčovinu do super lokace, asi jako že to pomůže. Nepomohlo.
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Za mě jeden z nejlepších meklejnů .
Šprtky to chtěj taky (2019)
Jedna noc, jeden trip, dvě kočky kerý mi rozdrásaly břišnici smíchy... :-)
CHIPS: Bláznivá hlídka (2017)
Skoro bych v tom viděl Buda a Terenceho, Jakože vítejak. A kdo neví, neví vo co přišel.. Jednoduchá nefalšovaná přímočará komedie, kde v hlavní roli sou motorky, ve vedlejší motorky, a hotovo.
Máme tu ducha (2023)
Pecková duchařina :-) Goust basrst to sice není, nicméně svou duchapřítulností si mě to hnedle získalo.
Sharper (2023)
Jeden z nejdokonaleších zamotanců co sem zřel. Nejdřív nás vtáhne film do prodejny, kde multi bohatej spratek, dýluje knížky a hraje si na romantickýho chudáka. Vetře se k němu černá romantická zdělankyně, jakože hnedlě láska, no a pak se to kapitolově seká dál a mění hloubš, až se to celý zakuklí, a vylítne ptáček, a naplní to duši štěstím a radostí ze skutečnosti, že i v nešní ovnem amazaný obě se tvořej takovídlejakože sqwosti.