Recenze (2 031)
9/11 (2017)
Chvíli mi trvalo, než jsem se rozhod, co mi vyteče dřív. Nervy? Plodová voda? Nakonec mi vytek mozeg ušima. Vzteky. Promrdanej čas. Sorrry. Jako.
The Caller (2011)
Blbá blbost.
Yes Man (2008)
Nejdřív jsem myslel, že je Jesmen píčovina. Po letech si klíďo přiznám, že sem se sek.
Arthur (2011)
Arthur je na první pohled typicky romanticky oduševnělá sračka, která svou průměrností zcela nevykukuje z řady podobných jednoduchostí. Arthur je dobře natočená funkční komedie, která mě vydrží držet celou stopáž, dokáže mě lehce pobavit, nakonec téměř štěstím rozplakat, a v neposlední řadě mě prostě baví. Arthur je zkříženec, pasquil který zázrakem tzv. kouzlem nechtěného funguje. Jes.
Zhýčkaný spratci (2021)
Klasická nezamotaná francouzská komedie, okořeněná nádherným prostředím. Téma k zamyšlení, zastavení sebe sama, a zároveň dokonale zpracovaný příběh, ve kterém se nenásilně snoubí krása a charakter. . Oo? Ty krávo, to čumím, co ze mě vypadlo. To by jeden zaplakal :-)
Prosíme přetočte (2008)
Jo, tak to je přesně ten film, kdy máte prima kámoše, barevnou telku, basu piv a chcete jen tak projebat nicotně prázdný deštivý odpolko.
Sex Tape (2014)
Lehce podprůměr, téměř to patří do škatulky s nápisem mohlobytobýtlepší a lehce to líže něco ve smyslu docela dobrý, přežil jsem.
Youngblood (1986)
Dvě hvězdy dávám za to, že si to už pořádně nepamatuju :-) Spíš ze zdvořilosti. Nebo tak. Nějak. Víš jak.
Nejbližší příbuzenstvo (1989)
Nechtějte nasrat řepy z venkova - anep: Tak to dopadne, když se ucho utrhne.
Duch (1990)
Emoce, duchařina, láska, dokonalý souznění. Jeden z nejlepších filmů o tom co bude dál..