Recenze (178)
Horem pádem (2004)
Mno jsem zklamán čekal jsem více a místo mého očekávání vznikl podprůměrný film. I když se místy objevují vtipné scény -"si zbouchnul nějakou kofolu" tak jestli se tomuto filmu dá říci komedie v pravém slova smyslu tak nevím.
Ptáci (1963)
Jeden z nejslavnějších Hitchocockových filmů. Dobrá atmosféra a napětí zůstává do konce filmu.
Úžasňákovi (2004)
3* za grafické zpracování. Lepší konkurence - Shrek , Doba Ledová
Zamilovaný profesor (1996)
Mno Eddie hrál v mnohem lepších filmech.
3:15 zemřeš (2005)
Tento horor se mi celkem líbil, je to možná tím, že jsem neviděl původní verzi (takřka vždy remeak nestojí za nic). Takže 4* :-)
Pátek třináctého (1980)
První díl ještě jde, ostatní díly jsou ovšem mnohem slabší.
Vrchní, prchni! (1980)
Snad jedna z největších českých "klasik". Opravdu povedená komedie, která je podle skutečné události. Tento film vřele doporučuji všem, co se chtějí pobavit u skvělé české komedie. (sice snad není nikdo kdo by ho neviděl ale..)
Číslo 5 žije 2 (1988)
Druhý díl už se moc nepovedl, ale 3* za Číslo 5 jako "klasika"
Mr. Bean - Veselé Vánoce, pane Beane (1992) (epizoda)
Celkem dobrý díl pana Beana - pěkný závěr.
Policejní akademie (1984)
Taková trochu bláznivá komedie z produkce USA. První dva díly ještě jdou, ale u dalších je vidět překombinovanost a upadá míra originality.