Recenze (1 574)
Forrest Gump (1994)
Forrest Gump je naprosto unikátní zážitek. Film má zvláštní a ojedinělou kontinuitu (kompoziční kostru, chcete-li), která k filmu sedí jako prdel na hrnec. Pouze z upravených televizních scén mám trochu rozpačité dojmy, jinak je film prostě geniální. Nechápu, že v Americe se o tomto majstrštyku nemluví tak, jako u nás. Nejhezčí dítě Zemeckise a Hankse.
Ledová archa - Série 1 (2020) (série)
Největší roli tady bohužel hraje nelogické přemýšlení postav, ale bohužel i tvůrců. Oproti původnímu filmu jsem čekal, že se musí automaticky zlepšit alespoň vizuální stránka Snowpiercera, ale ani to ne. Z dialogů je mi špatně (stejně tak z hlavní postavy) a nemyslím si, že by se to v další sérii zlepšilo. Z nějakého důvodu se ale na další sérii celkem těším, avšak doufám, že bude poslední.
Ledová archa - 994 vagonů na délku (2020) (epizoda)
Víceméně ikonické zakončení první série (z hlediska kvality). Na další sérii se překvapivě těším.
Ledová archa - Vlak žíznil po krvi (2020) (epizoda)
Poměrně krutý konec pro několik postav, no nezní to krásně? Poprvé jsem nadmíru spokojen.
BoJack Horseman - Série 4 (2017) (série)
Asi jsem chadnokrevný a bezemoční nerd, ale závěr série mě nedostal tak, jako ty předchozí. Asi je to tím, že mi úplně nesedl BoJackův vztah s jeho maminou a Hollyhock mi nepřišla nijak zvlášť sympatická. I tak se ale dost těším na další sérii.
BoJack Horseman - Kolik je hodin? (2017) (epizoda)
Emotivní nádech z pohledu "otce a dcery" bylo moc hezké vyvrcholení čtvrté série. Asi mi ale do epizody moc neseděl Todd a jeho storyline, nebudu lhát.
Vikingové - Ztracené duše (2020) (epizoda)
Sračkoidní a nikam nevedoucí kecání v hlavní roli (jak už jsme si v šesté sérii zvykli). Skaneho osud byl až moc předvídatelný. A ta velryba na konci? Nesmyslné scifi.
Ledová archa - Tak se točí dokola jeho svět (2020) (epizoda)
Bohužel se jedná o jednu z nejhorších "bitev", jaké jsem ve světě kinematografie viděl. Zpracování bylo šíleně matoucí a nepřehledné, a ta Laytonova řeč byla vrcholem cringe. Za návrat Stevena Ogga jsem rád. Dvě hvězdy s velmi přivřenýma očima.
Ledová archa - Vesmír je lhostejný (2020) (epizoda)
Až moc zřejmé nucení našich myšlenkových pochodů, abychom brali určité postavy jako kladné (Layton, teen zrzka, Till) a některé jako záporné (Melanie, vedoucí ochranky). Každý slušný člověk si ale udělá názor sám, a ten můj je úplně jiný.
Ledová archa - Trable chodí vždycky nevhod (2020) (epizoda)
Wiz Khalifa je zpátky a opět mi svým chováním lehce lezl na nervy. Překvapuje mě, že zrovna drobunká vlakvedoucí jde řešit technickou závadu na spodku vlaku. Ale co už. Hodně věcí mi tady nedává smysl.