Recenze (147)
Pátrání (2018)
Topka! Najlepší film z kategórie social media kriminálok. Pohľad v PC nieje vôbec rušivý, príbeh je prekvapivý a po celý čas 101 minút napínavý. Výborný thriller/drama 5/5.
Sicario 2: Soldado (2018)
Prvá tretina filmu fantastická, druhé dve tretiny neviem čo mali znamenať... akoby som pozeral ri rôzne scenáre nastrihané do jedného filmu. veľká škoda. 2/5.
Noční hra (2018)
Akčná thriller komédia? Je úplne jedno kam film zaradíme, pre mňa jedno z veľkých prekvapení v 2018-tom. 5/5, humor, postavy, herci, kamera, príbeh.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Ready player one: Klišé a tupé diálogy začínajú. Herecké výkony a postavy na úrovni High School Musical. Nuda. Preceňovaný film. 20%
Santa Clarita Diet (2017) (seriál)
Veľmi vtipný horor. Strašne mi to sadlo a teším sa na 2. sériu. 85%
Perfektní den (2015)
Strašná nuda, cestovanie krajinou, hľadanie lana a kravy na ceste.
Tvář vody (2017)
2 hodiny zo záchrany kapra. Nechutné.
Akta Pentagon: Skrytá válka (2017)
Téma, o ktorej film pojednáva je jednoznačne zaujímavá. Spracovanie filmu však už vôbec nie. 2 hodiny dialógov, žiaľ nuda. Druhá polovica filmu mierne lepšia ako tá prvá.
The Cloverfield Paradox (2018)
Úsmevné, nezmyselné a na záver priam komické. Hlúpe. A vlastne o čom ?
Vražda v Orient expresu (2017)
Všetky zásady a pravidlá spláchnuť na konci filmu, ach. Postavu Irkila Poaró som nikdy neobľuboval, no chcel som dať tomu šancu práve týmto filmom.. Škoda času. Maximálne s prižmúrenými očami 2/5.