Recenze (26)
The Last of Us (2023) (seriál)
Zklamani..!
Striptýz (1996)
Krásná holka, ta si ty dvě zaslouží
Auta (2006)
Hezká pohádka pro děti :D
Génius (2017) (seriál)
Nic moc
Scary Movie 5 (2013)
Slabost, ale stejně koukatelny
Ctihodný občan (2009)
Opravdu povedené, dost se mi líbilo !
Modrý Pacifik (1996) (seriál)
Z nostalgie aspoň hvězda
King Kong (1976)
Nadčasový :D
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Jen prvním serku
Dexter (2006) (seriál)
Jen pár dílů