Recenze (105)
Všemocný (2011)
Njn..drogy jsou svinstvo..takže bych komukoliv, kdo by chtěl podobné pilule vyzkoušet doporučil si raději sehnat pytel hulení....po něm se taky přistihnete, jak o půlnoci drhnete koupelnu a následně budete klikat na PC až do rána s pocitem geniálně odvedené práce a v poledne pak vstávat v těle stodvacetiletého člověka s Alzheimerem.....oči budete mít spíše červenější než blankytně modré, ale na párty s váma taky bude bžunda....i ta schíza, že vás všichni sledují se dostaví..ale rozhodně se k vám do 8,5 Mega USD bytu bez mobilního signálu nebude dobývat parta rusáků s cirkulárkou, aby z vás vytřískali poslední brčko....)
Zdrojový kód (2011)
Lola rennt (1998) v americké vizuálně atraktivní omáčce, jejíž neodpustitelnou slabinou je hudba a která neopomene připomenout, že USA jsou pupek světa...po druhém zhlédnutí přidávám hvězdu i když mě stále mrzí, že nikomu ani samotnému filmu nebylo líto smáznout nějakého učitele Shawna.....
Pan Nikdo (2009)
V rámci reversní optiky vcelku banálního poselství filmu bych rád pro kohokoliv v tomto časovém vektoru ohodnotil spíše jeho příjemnou vizuální stránku a atmosféru...pro ty v opačném časovém směru jen podotknu, že teorie strun je momentálně stejně sexy a pro většinu nesrozumitelná jako bude za sto let teorie relativity a že se můžou v brzké době těšit na méně komplikované více či méně povedenější snímky jako Donie Darko, Moon, The Butterfly Effect, Podivuhodný příběh Benjamina Butona a řadu dalších....
Počátek (2010)
Bezpochyby působivé dílko. Ale i když tu Nolan brilantně obkroužil vysvětlení technologie, tak bych alespoň čekal, že se v podvědomí setká s Freudem...)
Mulholland Drive (2001)
Rozumím, že je těžké pobrat dva podivně spletité příběhy,ve kterých se prohodí postavy a herci, ale efekt ztracení se v dějové linii prostřednictvím černé díry v krabičce mi prostě tímto příjde povedený, protože zmate každého...)
Nestyda (2008)
Hřebejk by měl brzdit...kdyby z jeho posledních pár filmů dal dohromady jeden, tak je o jednu lihuprostou a alkoholickou limonádu víc...takhle ovšem nula z nuly pojde...
Po přečtení spalte (2008)
Sice mi opravdu vtipné přišly spíše jen ty sarkastické scénky z ústředí CIA, ale je osvěžující sledovat pány herce jak musí postavám obligátních chladnokrevných a bezchybných drsňáků vtisknout notnou dávku paranoie, cholerie a kreténismu...
Valčík s Bašírem (2008)
Ojediněle originální animovaný film představující psychoanalýzu zapomenutých dramat občanské války v Libanonu, jejíž výsledkem je krvavý realistický obraz skutečnosti....
To byl zítra flám (2010)
Neoriginální fekálně-vulgární hovadina, která ukazuje pouze to, že na idioty a veverky narazíte kdekoliv a kdykoliv...( nic proti veverkám )
Discopříběh (1987)
Vizuální a hudební projev osmdesátek mě nepřestane nikdy fascinovat....prostě neoDadaismus ( aneb styl Michala Davida )