Recenze (741)
Cellular (2004)
Light popcorn thriller s naprosto strašnou Basingerovou, desítkami logických lapsů a nezbytným žánrovým klišé. Ale ta Nokia 6600 s VGA kamerou přehrávající video ve vysokém rozlišení je fakt MOC.
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Nejlepší Potter. Všeho, čeho se mi bůhvíproč nedostávalo ve Fénixově řádu, se mi v Princi dvojí krve dostalo dvojnásob. Chemie, emoce, rivalita, soupeření. Vše funguje na jedničku. Ano, je to podivuhodné a mě samotného to až zaskočilo, protože šesté pokračování je stejně tak zbytečné a prázdné jako to předešlé. A David (ne Silas) je vážně skvělý režisér. Takovéhle látky je pro něj škoda. 4,5*
Lucky Girl (2001) (TV film)
Ještě nikdy nebylo zvracení tak sexy. :-*
Samson a Dalila (2009)
Walkabout na benzínu.
T.M.A. (2009)
Herz se vrátil.
Stáhni mě do pekla (2009)
Možná to nejlepší z amerického hororu poslední dekády. A to hned z několika důvodů. To, jak Raimi pracuje s hororovými klišé, lekačkami a atmosférou je skutečně obdivuhodné. Raimi se vrátil ke kořenům se vší parádou. Je záměrně sebeparodický (hřbitov, vykopaný hrob!) a vtipný a děsivý zároveň. Holt mistrovské dílo bez jediného slabého místa, u kterého jsem uchcával od první do poslední minuty. Mimochodem, nepamatuji si horor, kde bych se bál i za denního světla (kozel za dveřmi). Zkrátka hororová pecka.
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Seriál, jehož hlavním hrdinou není žádná z bravurně napsaných a zahraných postav, nýbrž samotné městečko. Městečko, které žije! Trvalo mi celou první sérii, než jsem pochopil, co je na tom tak kultovního. Douglasovy jedle, třešňový koláč, koblihy, sovy, Jednooký Jack, RR, agent Cooper, šerif Harry, Albert, Bob (!). O nejgeniálnější seriálové znělce ani nemluvě.
Ledová smrt II (2008)
♫ This is the end for you my friend ♫ 3,5* tralalalalala
Gran Torino (2008)
(3,5*)
Predátor z hlubin (2004) (TV film)
Vzhledem k báječnému závěru a jeho (sice předpokládanému, přesto potěšitelnému) dovětku, nezbývá než zalitovat, že se celý film neodehrával za denního světla. 3,5*