Recenze (119)
Jedině Tereza (2021)
Po dlouhé době skvělý český film, sice očekávaný děj, ale od začátku do konce bavilo a rád si ho zopakuji.
Král Tulsy (2022) (seriál)
Skvělý seriál, od začátku do konce. Jako úžasná jednohubka a já chci víc .
Borgiové (2011) (seriál)
Úžasný seriál od začátku do konce a veliká škoda že jsou jenom tři řady.
Halo (2022) (seriál)
Skvělé vesmírný sci-fi seriál, který mě bavil od začátku do konce. Trochu jsme měl strach, že bez znalosti herní předlohy mě to bavit nebude, ale bavilo a seriál si užil. Snad bude pokračování.
Mandalorian (2019) (seriál)
Ten nej seriál ze Star Wars, po třech sériích spokojenost a budu se těšit na další řadu.
Labyrint: Vražedná léčba (2018)
Výrazně lepší než dvojka,ale kvality jedničky to i tak nedosáhlo. Naštěstí zmizeli většinou hororové prvky a dalo se na to koukat.
The Last of Us (2023) (seriál)
Od začátku do konce nuda, která vůbec nebaví. A aktuální hodnocení neuvěřitelně přehnané.
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizoda)
A to má být ten super seriál? Nutit se do koukání a nuda. Je spoustu lepších .
The Last of Us - Nakažení (2023) (epizoda)
To se asi ostatní zbláznili takové hodnocení takové blbosti
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
Nejlepší z těch prvních 3 dílů. Až na scénu v posteli. Jinak celkově teda seriál nuda.