Recenze (49)
Most (2011) (seriál)
Absolútne nezaujímavé,po štvrtej časti som to vzdal. Momentálne je trendy boom sledovať severské kriminálky,myslím si že nie všetkým sa tento druh krimi skutočne páči,len sa nechávajú unášať momentálnou severskou eufóriou. Mne osobne je tento ponurý bla-bla štýl tak nejak u prdele
Bathory (2008)
Nezaujímavá a predražená Jakubiskova psychozlátanina
Policie Modrava (2011) (seriál)
Ako tu už bolo spomenuté; kraj síce krásny,ale dej a herci úplne tupí. Obvoďáci "VB" vyšetrujúci vraždy?,to predsa Soukup nemohol myslieť vážne!. Jedna hviezda za peknú scenériu Šumavskej prírody
Krvavý obchod (2015)
Dedo Jano opäť v akcii,že sa už konečne na tieto nízkorozpočtové rumumunskosomálskobulharské kokotiny nevyserie
Dovolená v Protektorátu (2015) (pořad)
I ty, Brute?,nečakal by som že aj ČT sa vyberie cestou sračiek,hnusu a nevkusu po vzore komerčných TV!. Čo to kurva je?!!,ČT je zatiaľ jedna z mála TV ktorú si ešte vážim a oni ma šokujú takou primitívnou sračkou
Kameňák (2003)
Natočiť tri diely sračiek postavených na starých otrepaných vtipoch,tak na to má gule fakt len Troška
Babovřesky (2013)
Táto nevkusná a absolútne nevtipná Troškovina pobaví akurát tak lopaťákov desiatej cenovej skupiny a dementných jedincov. Odhodlať sa pozrieť si ďalšie pokračovania?,ani keby mi za to niekto zaplatil
Birdman (2014)
Nudné+psychotické+sračkovité= odpad!
Otec Brown (2013) (seriál)
Flanďák súkromným detektívom,podobné trápnosti už natočili amíci(Prípady otca Dowlinga) aj taliani(Don Matteo). Náhodou som si pozrel jeden diel,úplne mi to stačilo na to aby som to poslal do odpadu kam to patrí. Na tejto BBC chujovine ma najviac pobavilo že hlavný hrdina kňaz neverí na nadprirodzené javy,veď tým pádom v podstate neverí a popiera existenciu svojho šéfa boha :-D
Pod kupolí (2013) (seriál)
Niekoho táto kinder pichovina baví,ale na môj vkus je to mega kreténska vtákovina,aj napriek tomu že je to výplod od Kinga