Recenze (570)
Rock of Ages (2012)
Ublinkla jsem si. Scenaristicky a nametem - tragedie, slepenec textu znamych pisnicek, aby to pasovalo na retardovany pribeh z cervene knihovny. Dramaturgicky - jeje, behem tech dvou hodin jsem si malem ukousla hlavu nudou. Herecky - to prehravani neni ani parodie, ani roztomila nadsazka, ale Kouzelna skolka (pro 6 let + zakazano). O nepovedenem prezpivani, nezajimave kamere a otresne choreografii skoda mluvit. Vlastne nevim, za co davam tu jednu hvezdicku. Asi me prekvapilo, ze Tom Cruise umi zpivat.
Jen Bůh odpouští (2013)
Ryan Gosling dohnal svoje herectví do krajnosti - když má jediný emocionální výstup, je to v šeru a z profilu. Celý film je v podstatě taky takový - akorát čumíte do blba a pak přijde jeden, max. dva momenty, který nejsou chladný a o ničem.
Velký Gatsby (2013)
Oproti "klasické" verzi s Robertem Redfordem v hlavní roli tahle alespoň přináší něco nového a ne jen zfilmování knihy 1:1. Jenže ne všechno se podařilo. Osobně jsem se nejvíc bála soundtracku, protože kombinace meziválečné doby a hip hopu od Jay-Zho působí vražedně. Moderní písničky jsou nakonec použity spíše u "party scén", které jsou sice poměrně dlouhé, ale natočené podařeně. Horší to je už s digitálními přelety krajinou, jež jako by vypadly z filmu Tima Burtona, který ho natáčel s mírnou kocovinou. Vizuál tedy docela zklamal, ale aspoň herci v čele s paradoxně nejlepším Tobeym Maguirem (ale DiCaprio je hned v závěsu) to všechno zachraňují.
Za borovicovým hájem (2012)
Slaba ctyrka, protoze ze zacatku mirne labilni scenar drzeli nad vodou dva vyborni herci s charismatem. Kdyz se film prikloni k vypraveni pribehu "chudaku mladych", zacne byt nejen predvidatelny, ale i dost prumerny. Zaroven me zrovna nefascinuje ustredni myslenka o kraceni ve slepejich otcu - myslim, ze neco takovyho je uz davno prekonany.
Modlitby za Bobbyho (2009) (TV film)
Uz dlouho se mi nestalo, ze by tak hrozne marna technicka stranka mi brutalne zkazila celkem dobry namet na film. Ale co uz. On ani ten "dojemny" proslov na konci by to nezachranil.
2001: Vesmírná odysea (1968)
Bez knizky by to ale nebylo ono (nevim, jestli jsem uplny primitiv nebo co, ale pred prectenim A. C. Clarka jsem ani nahodou nechapala zaverecnou cast).
Croodsovi (2013)
Takovehle honicky nebo oblety kamerou muze zavidet i kdejaky akcni film z posledni doby. A Silvestri totalne vali!
Martin a Venuše (2012)
Ze zacatku to vypadalo az necekane sveze a vydarene, ale postupne se to zapleveli podivnymi zapletkami a deus ex machina. Nemluve o te lince "nechci Budare, nikdy bych nebyla neverna, ale vlastne bych mu mohla zavolat...".
Woody Allen (2012)
Nemuzu si pomoct, ale pro me slo jen o velice chladny dokument, ktery akorat systematicky postupoval od filmu k filmu. Woodymu jsme se pod kuzi dostali jen minimalne. (director's cut)
Mládeži nepřístupno (2013)
Totalni dada. Obcas zabavny, obcas nechutny, skoro porad ale nepochopitelny a jak z jinyho sveta.