Recenze (546)
Hra o trůny - Dlouhá noc (2019) (epizoda)
Propadák!!!
Hra o trůny - Poslední ze Starků (2019) (epizoda)
"S rytířem jsem ještě nespal." Konečně Brienne už není panna. Sanse bych přála aby byla ona královna, Daenerys je mi čím dál víc nafoukanější. A Arya doufám dokončí svůj seznam...
Hra o trůny - Zimohrad (2019) (epizoda)
Obkecávaná nuda. 1* za úvodní znělku, která mě nikdy neomrzí. Kam se podělo to kouzlo prvních sérií???
Hra o trůny - Zvony (2019) (epizoda)
Tady snad nebyl nikdo ve své kůži. Jen snad konečně se dočkal pomsty Clegan s bratrem. Jon stále měl růžové brýle. Arya se moc nepředvedla, což mě zklamalo nejvíc.Tyrion změknul. A nejtrapnější byla Cersey(čekala jsem ji drsnější) s bratříčkem.
John Wick 3 (2019)
Po shlédnutí dvojky jsem se na trojku i těšila a byla jsem zklamaná. Akční střílečky jsem čekala, ale ta neskutečná řezba už odtrhávala oči z obrazovky a ztrácela smysl myšlenky Johna Wicka.
Ledové království II (2019)
Velký mínus - hodně mooooc zpěvu. Mnohem více než v jedničce. Děj zajímavý, vlastně tady nebylo už co dál vymýšlet, v jedničce se vše ukončilo. Tady se otevřely brány z minulosti... nebyla jsem zklamaná, ale ani nadšená.
Rodinné případy (2019) (seriál)
Z velké nudy a ze zvědavosti jsem všecky díly viděla. Vše se točilo v jednom domě, u jednoho hrobu, atd. Zkrátka šetřilo se kde se mohlo. Ono by to špatné nebylo, kdyby tam nehráli amatéři a vložili do všeho více.
Skleněný (2019)
Oproti filmu Rozpolcený bych hodnotila takto : Skleněná nuda.
Tajný život mazlíčků 2 (2019)
Dvojka mě chytla více, jde tu o vytvoření citů a lásky mezi psy a miminka. Akcí mezi zvířátky tu není nouze, poznáme nové přátelé. A dojemné to bude taky. Dcerka má tento film nejradši.
Vlastníci (2019)
Kdybych neznala schůze z vlastní zkušenosti, řekla bych, že i přehání, ale je to přesné! Vystihuje to jednotlivé postavy, které se vždy najdou na každé schůzi. Super!!!