Recenze (99)
Soudce (2014)
Po dlhej dobe dráma na úrovni, veľa ľudí tu v komentároch spomína nudu, ale ja som nič také neregistroval, ak som sa niekedy nudil pri filmoch s RDJ, tak to boli Iron Mani....
Drákula: Neznámá legenda (2014)
No tak toto bola naozaj slusna kravina, bolo to plytké, také béčko čo sa hra na niečo viac.....
Road House (1989)
Tento film som si obstaral na Blu-ray... Je to klasika, po tých rokoch predsa len vidieť, že tie choreografie súbojov nie sú až na takej úrovni ako v tých rokoch niektoré iné filmy aj keď ich nebolo veľa, boli... Film nenudi a dá sa pozrieť za určitú dobu opäť
Dospívání po americku (1993)
Úžasný DeNiro, ale to je uňho samozrejmosťou no a mladý Leo už v mladom veku ukázal svoj talent a dal o sebe vedieť spôsobom , ktorý naozaj stojí za veľké uznanie.
Bourneův odkaz (2012)
Priznam sa ze ja nepatrim medzi fanusikov Bourna a tento diel je navyse najslabsi z doterajsich, chcel som dat dve hviezdy, ale za tu filipinsku nahanacku davam jednu navyse
Železný stisk (1977)
Typická Clintovka, trošku zamrzi ten záver, ten je dosť zvláštny aj na tu dobu, poriadne odflaknuty
Temný stín nad L.A. (2002)
Jeden z tých naozaj lepších policajtskych filmov.....škoda že takých nie je viac...
Noční vlak do Lisabonu (2013)
Film som si pozrel ale darmo, toto proste nie je môj salok kávy, ale verim, že je dosť ľudí, ktorí vedia takýto film oceniť viac ako ja....
Zákony Brooklynu (2007)
Bolo predsalen citit že sa jedna o nizkorozpoctovy film, dej vcelku ušiel ale každopádne tento film zapadá skôr len do priemeru.... Na jedno pozretie, nie je to film ktorý by ste si za nejakých 5 rokov chceli pozrieť ešte raz.
Zodiac (2007)
Keď som tento film videl prvý krát pred nejakými 6-7 rokmi, ohodnotil som ho 4 hviezdami, to hlavné z dôvodu, že chtiac nechtiac musel som to porovnávať s filmom 7em, dnes to hodnotenie mením na plný počet, nie zo dôvodu, že už by som si nemyslel že sedem je lepšie.... Ale tento film si menej ako 5 hviezd takisto nezasluzi.....