Recenze (89)
Hop - a je tu lidoop (1977)
Tohle jsem jako malá tak strašně nesnášela, že ani nebudu zkoušet shlédnout to v současnosti, jestli by se mi to třeba teď nelíbilo víc. Nikdy.
Chlupatá odplata (2010)
Prosím, už žádné skunky
Kněžna Libuše (2008)
Ale zároveň je to perla za 5*. Hadi, krtci ba i vypelichaný sokol by to jistě potvrdili. Že, Marku? "Yeah."
Dnes zemřeš! (2005)
"Teď spi. Ráno mi povíš co se ti zdálo a já ti řeknu co si o tom myslím." Zadumaný Segal je to nejhorší, co jsem za poslední dobu viděla. Brrr.
Román pro ženy (2004)
Čekala jsem, že to bude hrozný. Ale nečekala jsem, že to bude ještě horší než jsem čekala.
Jak ukrást Dagmaru (2001)
Potřebovala bych ještě o stupeň horší hodnocení než je "odpad!". Na tuhle věc mi i on přijde zbytečně shovívavý.
Kameňák (2003)
odpad na druhou
Sedmé nebe (1996) (seriál)
Proboha...
Křižník Potěmkin (1925)
Já nevim. Vizuálně famózní, to je bez debat. Nápady s kamerou mě dostávaly, stejně tak i atmosféra. Ale jako film to prostě nějak nemůžu vstřebat. Absolutně netušim jak hodnotit. 5 dát nemůžu, míň ale taky ne. Tak raděj bez hodnocení.